September 2018

Samme her, gikk ned 10kg i fjor høst og hadde tenkt å fortsette litt mer nedover, ikke gå opp igjen [emoji85] men nevnte det for spl på riksen og fikk streng beskjed om å ikke tenke på vektnedgang nå[emoji849]

Jeg har gått ned 12 kg, eller er oppe igjen to av de nå... Hahaha.
Jeg må bare slippe tanken og tenke på den store sjokola.... ehm, gulrota, i enden av dette løpet her... :angelic:

Jeg må bare slippe tanken og tenke på den store sjokola.... ehm, gulrota, i enden av dette løpet her... :angelic:
Jeg har tatt helt av på denne nesespray runden nå... Så nå etter uttak er jeg på +2,5 kg. Regner med vi tar det fort av igjen etter på..... eller ikke og da er det vinn vinn situasjon :smug:

Jeg har tatt helt av på denne nesespray runden nå... Så nå etter uttak er jeg på +2,5 kg. Regner med vi tar det fort av igjen etter på..... eller ikke og da er det vinn vinn situasjon :smug:

Jeg har gått opp to kilo på fem dager med spray jeg :wtf: Fortsetter det sånn, da har jeg ett problem...
Men pleier ofte å gå opp det før mensen også, så håper at det er den som er på vei... :rolleyes:

[emoji23][emoji23][emoji23] Sjokoladen! Som å høre mine egne tanker [emoji23][emoji23]

[emoji23][emoji23][emoji23] Sjokoladen! Som å høre mine egne tanker [emoji23][emoji23]

Denne sprayen gjør magen min helt vill etter alt mulig :angelic::hilarious::hilarious:

Sååå den store sjokolaaaa... ehm, GULROTA er fin å fokusere på... :hilarious:

Denne sprayen gjør magen min helt vill etter alt mulig :angelic::hilarious::hilarious:

Sååå den store sjokolaaaa... ehm, GULROTA er fin å fokusere på... :hilarious:

[emoji23]
IMG_6679.JPG

Jeg sitter med Smash :smug: Og skal straks i gang med eplekake, bare våkne bittelitt først.
Sovet en hel time på sofaen og våkna for tre minutter sida :rolleyes:

HVOR har du fått taki de gigantiske bubblizzzzzzzene???? Favoritten [emoji7][emoji7][emoji7]

De selger dem på Meny, i smågodt-disken! [emoji7] Det er mannens favoritter her i heimen. Sjokoladen er min favoritt [emoji28]

Kva spray er det dere går på? Ser deilig ut med sjokolade då :D eg e sugen på sjokolade sjølv om eg ikkje får noko hunger av medisinane haha :woot:

Jeg er som deg [emoji28] Jeg går ikke på spray. Men de andre sprayer med Synarela [emoji4]

Jeg bruker Synerela ja, var ikke sulten på Supricur spray i 2013, så dette er nytt :hilarious:
Men nå lukter det skikkelig eplekake her.

Glutenfri eplekake :angelic:
Snapchat-1829195960.jpg

Jeg bruker Synerela ja, var ikke sulten på Supricur spray i 2013, så dette er nytt :hilarious:
Men nå lukter det skikkelig eplekake her.
Nam den kakå såg god ut! :) kos deg med den!
Ja ok, eg gjekk på supricur sist, hadde ingen bivirkninger av den. Og blei heldigvis ikkje svulten :woot:;)

Nam den kakå såg god ut! :) kos deg med den!
Ja ok, eg gjekk på supricur sist, hadde ingen bivirkninger av den. Og blei heldigvis ikkje svulten :woot:;)

Jeg har aldri vært så sulten som nå jeg... Men er heldig, ingen humøreffekter, ingen hetetokter, ingen vondt i hodet.
Bare sulten...:rolleyes: Så bedre å være sulten enn hormonbombe :D

Fem stykk har nettopp spist opp hele kaka. Det var godt det :p
Med epler fra egen hage og greier.

Men er nok ikke alle som blir sultne av Synerela.
Men mange reagerer veldig, på andre måter. Så klarer å leve med litt sult :p

Back
Topp