Minitrille
Flørter med forumet
Jeg kan flyttes over på ruger [emoji1327]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg fikk ut 26 egg absolutt ikke sikkert du må det. Dette er mitt 6 forsøk og andre gangen med fragmin.Håper jeg slipper mer sprøyter enn jeg må ha. Men ligger absolutt i risikosonen for overstimulering
Liker absolutt ikke den tanken ....
Jeg fikk ut 26 egg absolutt ikke sikkert du må det. Dette er mitt 6 forsøk og andre gangen med fragmin.

Hurra for første rugerJeg kan flyttes over på ruger [emoji1327]![]()
Jeg kan flyttes over på ruger [emoji1327]![]()
Jeg holder seriøst på å sulte ihjel...!
Altså, jeg skal ikke klage. For jeg merker ikke anna enn kviser og SUUUUUULT på sprayen.
Men så sulten da... Våkner om natta, sulten rett etter måltider... Dette er jo nesten på kanten til galskap denne sulten![]()
Det er litt tilfeldig i forhold til hvor du stikker, jeg har fått bloddråper noen ganger på sprøytene mens andre ganger pipler det en klar dråpe medisin ut. De gangene man sprekker et lite blodkar pipler det blod, da kan det også gjerne svi litt mer, mens om man kun treffer fettet under huden og ikke sprekker blodkar kommer det ikke blod og svir gjerne mindre. Prøv deg fram i forhold til hvor du stikker og ikke klem huden så hardt før du stikker, men det er vanskelig å si før du stikker hvordan du vil treffe. Helt ufarlig, selv om det kommer litt blod og svir.I kveld har eg satt mi 3. Puregon sprøyta i denna pp. Men da e så mykje vondere og d kjeme bloddråper ut kvar gong eg stikker (berre ein dråpe altså). Og svir lenge ittepå. Det var ikkje slik sist. Kva kan grunnen være for d er slik denne gongen?
Jeg og hadde en del sult følelse når gikk på Synarela 2 spray x 2 daglig, men nå som gått bed til 1x2 kjenner jeg mindre til sult! [emoji4][emoji3]

Merket det litt på sulten jeg også, måtte lage meg mat kl 2 på natta et par ganger (var våken da assa) og ofte veldig sulten når jeg våknet. Tenkte bare det var hormonene som herjer i kroppen og at akkurat nå så lytter jeg til kroppen og spiser når jeg er sulten og slutter når jeg er mett [emoji38]Det høres veldig bra ut! Da gleder jeg meg til å gå ned til halve dosen etterhvert. Jeg sulter seriøst snart ihjel
Og etter å ha gått ned 12 kg, så nekter jeg å eta meg opp igjen alle sammen
Drømmer om mat, tenker bare på mat...![]()
Men det er jammen alt jeg kjenner av den også. Så skal kanskje ikke klage....
Ok takk! Eg har jo klemt eg då, får slutta med daDet er litt tilfeldig i forhold til hvor du stikker, jeg har fått bloddråper noen ganger på sprøytene mens andre ganger pipler det en klar dråpe medisin ut. De gangene man sprekker et lite blodkar pipler det blod, da kan det også gjerne svi litt mer, mens om man kun treffer fettet under huden og ikke sprekker blodkar kommer det ikke blod og svir gjerne mindre. Prøv deg fram i forhold til hvor du stikker og ikke klem huden så hardt før du stikker, men det er vanskelig å si før du stikker hvordan du vil treffe. Helt ufarlig, selv om det kommer litt blod og svir.
Merket det litt på sulten jeg også, måtte lage meg mat kl 2 på natta et par ganger (var våken da assa) og ofte veldig sulten når jeg våknet. Tenkte bare det var hormonene som herjer i kroppen og at akkurat nå så lytter jeg til kroppen og spiser når jeg er sulten og slutter når jeg er mett [emoji38]

Må ut å gå meg en skikkelig tur jeg tror jeg...Alt fra 112,5-225Jeg tror det er for å få opp antallet.Det varierer veldig fra person til person. De må også prøve seg litt fram for å se hvordan du responderer noen ganger.Dere som har tidligere gått på Menopur. Hvilket dosering gikk dere på og vet noen årsaken til at de velger å øke det etter forsøk med lavere dose der det ikke ble noe baby av?
Ja bare ta et grep akkurat idet du skal stikke så du får en god hudfold å stikke i, men ikke klem hardtOk takk! Eg har jo klemt eg då, får slutta med da![]()
Ja jeg gikk også på vekta etter noen dager på spray, har ikke gjort det siden for å si det sånnJeg gikk på vekta... Jeg angrer alt
Dette kommer jo til bli katastrofe, hvis ikke dette gir segMå ut å gå meg en skikkelig tur jeg tror jeg...
Godt å høre at vi er flereJa jeg gikk også på vekta etter noen dager på spray, har ikke gjort det siden for å si det sånn
Samme her, gikk ned 10kg i fjor høst og hadde tenkt å fortsette litt mer nedover, ikke gå opp igjen [emoji85] men nevnte det for spl på riksen og fikk streng beskjed om å ikke tenke på vektnedgang nå[emoji849]Godt å høre at vi er flereMen jeg har litt vekt trøbbel om dagen, etter å ha gått ned så mye, merker jeg at det gjør vondt å se de kommer igjen... Haha. Men rett før mensen og nå. Håper den kommer snart. Kjedelig å vente på den...