September 2018

Jeg har aldri vært så sulten som nå jeg... Men er heldig, ingen humøreffekter, ingen hetetokter, ingen vondt i hodet.
Bare sulten...:rolleyes: Så bedre å være sulten enn hormonbombe :D

Fem stykk har nettopp spist opp hele kaka. Det var godt det :p
Med epler fra egen hage og greier.
Jeg er ikke så gale hormonbombe denne gangen som de andre gangene :p

Jeg er ikke så gale hormonbombe denne gangen som de andre gangene :p

Jeg så for meg å gråte, være sinna og alt jeg...
Men alt jeg er... Er.... SULTEN!!! :hilarious: :hilarious: :hilarious:
Jeg må le av meg selv :p

Også er nok hukommelsen litt så som så og, for nå holdt jeg på å spørre hvilket forsøk du skulle ha nå.
Også kom jeg på at det hadde vi skrevet om for, tja, noen timer sida :rolleyes:
Hormontåka... :rolleyes:

Jeg har aldri vært så sulten som nå jeg... Men er heldig, ingen humøreffekter, ingen hetetokter, ingen vondt i hodet.
Bare sulten...:rolleyes: Så bedre å være sulten enn hormonbombe :D

Fem stykk har nettopp spist opp hele kaka. Det var godt det :p
Med epler fra egen hage og greier.
Så herlig!! :D
Ja sant, må vera bedre å vera svulten enn hormonbombe :hilarious:
Eg har aldri reagert noko hormonelt mens eg har vore under behandling før, heldigvis :headphone: ( og bank i bordet)

Så herlig!! :D
Ja sant, må vera bedre å vera svulten enn hormonbombe :hilarious:
Eg har aldri reagert noko hormonelt mens eg har vore under behandling før, heldigvis :headphone: ( og bank i bordet)

Veldig mye bedre, både for meg og de rundt meg, at jeg er sulten enn bombe altså.
Mye gråt, sinne og frustrasjon er ikke godt...

Er første forsøket mitt nå, så litt nytt :)

Jeg har gått opp to kilo på fem dager med spray jeg :wtf: Fortsetter det sånn, da har jeg ett problem...
Men pleier ofte å gå opp det før mensen også, så håper at det er den som er på vei... :rolleyes:
Første gangen min gikk jeg opp ca 2 kg i uka mens jeg stumulerte... Sliter fortsatt med de kiloene....

Lykke til med uttak i dag Dårris og Little Mouse! Satser på mange fine gullegg som blir fine terminspirer! Hold oss oppdatert på uttaket! :)

Lykke til med uttak i dag Dårris og Little Mouse! Satser på mange fine gullegg som blir fine terminspirer! Hold oss oppdatert på uttaket! :)
Takk! Veldig spent...[emoji85] Håper det er noen egg der [emoji15]

Sitter på venterommet i Porsgrunn nå og føler meg litt nervøs. Vet ikke helt hvorfor siden dette bare er forsamtalen, har jo vært igjennom dette før :-)
Og venter mensen om en uke så tenker at det vil gå ganske fort til oppstart :-)

Masse lykke til Dårris og Little Mouse!! [emoji1374][emoji173]️

Første gangen min gikk jeg opp ca 2 kg i uka mens jeg stumulerte... Sliter fortsatt med de kiloene....

Jeg er oppe i 2.5 kg mer nå, på ei uke... Kjedelig altså!
Men men, får bare la det gå, og tenke på hva jeg kan få ut av dette her.

Da var jeg ferdig, fikk ut 19 egg! [emoji54][emoji1] Ikke rart jeg har følt meg som om jeg skulle sprekke de siste dagene [emoji38]

Oi, det var bra fangst det :)
Gratulerer :)

Oi, det var bra fangst det :)
Gratulerer :)
Takk, ja fikk litt bakoversveis egentlig, hadde ikke ventet så mange siden det "bare" var 8 store follikler på UL onsdag... Nå håper jeg bare det er noen gode der, blir veldig spennende imorgen [emoji4]

Da var jeg ferdig, fikk ut 19 egg! [emoji54][emoji1] Ikke rart jeg har følt meg som om jeg skulle sprekke de siste dagene [emoji38]
Herregud for en fangst! Var alle modene? Blir spennende å se hvor mange som blir befruktet! :)

Takk, ja fikk litt bakoversveis egentlig, hadde ikke ventet så mange siden det "bare" var 8 store follikler på UL onsdag... Nå håper jeg bare det er noen gode der, blir veldig spennende imorgen [emoji4]

Krysser fingra for det :)
Gleder meg til jeg er ferdig med uttaket, det høres så vondt ut.

Back
Topp