September 2018

Fikk mensen i kveld, så da er jeg i gang med Progynova. Håper jeg unngår de verste bivirkningene, har lest her at det er en del som har fått det... [emoji51]
Lykke til :)
Satser på at jeg har brukt opp mesteparten av bivirkningene så dere andre slipper :)

Vil du flyttes over på stimulerer da?
Ble plutselig litt i tvil når det gjaldt fryseforsøk :p

Lykke til :)
Satser på at jeg har brukt opp mesteparten av bivirkningene så dere andre slipper :)

Vil du flyttes over på stimulerer da?
Ble plutselig litt i tvil når det gjaldt fryseforsøk :p

Huff, ja, misunner deg ikke den opplevelsen med bivirkninger.

Njaaa, er vel en slags stimulering kanskje. første fryseforsøk, så er jammen ikke sikker selv [emoji848]

Da er det september :D

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Alvea - B2 - #2 FER (#1 IVF) - 5 blasto på frys - Ikke planlagt innsett enda
Athena85 - B1 - #2 FER (#1 IVF) Progynova - Riksen - Venter på ny syklus
Border - B2 - #1 IVF - Menopur og Orgalutran - Porsgrunn - Oppstart midten av sept.
Dårris - B2 - #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8 - Sprøytestart 23/8, kontroll 31/8, sannsynlig uttak/innsett uke 36
Evis84 - B2 - #2 ICSI - puregon, Ovitrelle, Orgalutran - IVF klinikken Oslo
førstings - B1 - #1 ICSI - Menopur, Orgalutran, ovitrelle, overstimulert, 20 egg ut, 6 på frys
Krissy136 - B1 - #1 IVF - Gonal F og Orgalutran - Rikshospitalet - Venter på ny syklus
emoji4.png

Krøllefløff - b4 - #2 ( fryseforsøk ) - naturlig syklus - hausken lysaker - innsett av blasto 3 september
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Minitrille - #B1 - #1 IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09
Prikleliten - B2 - #4 ICSI - menopur - uttak 30.08.
Sanndy91 - B1 - #1 - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Sitrus - B1 - #2 IVF(/ICSI?) - kort protokoll med Menopur og Cetrotide, planlagt oppstart ca 14.september, uttak uke 39 - St. Olavs

:Heartred Stimulerer
Arytai - B2 - fostimon/gonal-f/orgalutran/albyl-e/lutinus - UNN Tromsø
FruAlve - B2 - #3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Menopur / Cetrotide - Sprøytestart uke 36.
Googlimoogli - B1 - #3 IVF - Synarela/Menopur/Ovitrelle - Riksen - uttak uke 37 (?)
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
LittleMouse - B1 - #1 - IVF/ICSI - Synarela (startet 9/8) - sprøytestart 23/8 - uttak mandag 3/9 - innsett 5/9 - Rikshospitalet
Nord24 - B1 - #2 (hatt 2 avbrutte og 1 negativt) - Fostimon, Gonal-F og Orgalutran, UNN Tromsø
Prøverpåen - B2 - #6 - menopour og synarela - uttak 30.08
Veslejinta - #1 - IVF - Riksen
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
WCE - B3 - #6 ICSI - gonal-f - Hausken

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower

Jeg kan flyttes over på stimulerer. Nettopp satt sprøyte på sprøytedag 4. :) I morgen blir det oppstart med Cetrotide i tillegg til Puregon.

Jeg har brukt appen medisafe, det har vært veldig greit å ha for her ligger fibro-tåka tjukt til tider så husker ikke alltid om jeg har tatt medisiner eller ikke [emoji28] I går klarte jeg å glemme bikkja i bilen da jeg kom hjem fra tur[emoji15] gikk ut av bilen i garasjen, opp i 5.etg og åpnet ytterdøra, da slo det meg at vovsen satt igjen i buret baki bilen [emoji85][emoji85]
Haha godt d ikkje e berre meg då:hilarious: Va jo greiet du kom på hunden når du kom opp;) takk for tips, ska sjekka ut appen:bookworm:

Jeg kan flyttes over på stimulerer. Nettopp satt sprøyte på sprøytedag 4. :) I morgen blir det oppstart med Cetrotide i tillegg til Puregon.
Jeg er en dag bak deg :)

Hurra :) Da er du flyttet :)

Huff, ja, misunner deg ikke den opplevelsen med bivirkninger.

Njaaa, er vel en slags stimulering kanskje. første fryseforsøk, så er jammen ikke sikker selv [emoji848]
Jeg tror vi bare flytter deg, du venter jo ikke på oppstart :)
Blir kanskje ikke helt korrekt for de som har innsett i naturlig syklus, men det bryr vi oss ikke om :)

Noen av dere som har satt fragmin? Jeg blir gul, blå og klumpete av den. Den svir også ganske mye. Magen min kommer jo ikke til å se ut etter hvert:arghh:

Noen av dere som har satt fragmin? Jeg blir gul, blå og klumpete av den. Den svir også ganske mye. Magen min kommer jo ikke til å se ut etter hvert:arghh:
Hva hjelper det mot? Jeg er nysgjerrig på alle nye medikamenter om dagen kjenner jeg... Nysjgerrig om dagen :oops:

Jeg tok fragmin i 10 dager etter egguttak. Fikk bare blåmerker av et par av sprøytene. Men den svir noen sykt ja dessverre [emoji85]

Helt normalt med både blåmerker, svie og små klumper, det kan se litt brutalt ut dessverre. Pass på at du setter på ulike steder og trekker ut en god hudfold når du setter den.

Hva hjelper det mot? Jeg er nysgjerrig på alle nye medikamenter om dagen kjenner jeg... Nysjgerrig om dagen :oops:

Fragmin er blodfortynnende sprøyter som settes i magen. Man tar/får de for å forebygge blodpropp om det er økt risiko for det.

Håper jeg slipper mer sprøyter enn jeg må ha. Men ligger absolutt i risikosonen for overstimulering :arghh:
Liker absolutt ikke den tanken ....

Håper jeg slipper mer sprøyter enn jeg må ha. Men ligger absolutt i risikosonen for overstimulering :arghh:
Liker absolutt ikke den tanken ....

Tenker du fordi du har PCOS? Jeg har også det, og har ikke opplevd å være i fare for det ved forrige forsøk [emoji4]

Back
Topp