September 2018

Jeg hopper inn her fra august-gruppa:

Minitrille - #1 - forsøk #1 - IVF - Gonal-F/Orgalutran/Ovitrelle/Crinone - Rikshospitalet - uttak 29.08 - 18 egg, 12 befruktet - innsett 01.09
La deg til, velkommen :)

Btw, her har jeg ikke kommet med ser jeg :)

Border -B2 -# 1 IVF- Menopur og Orgalutran - Porsgrunn - Oppstart midten av sept.
Så rart, jeg husker jo jeg dreiv på å la deg til.. Men det var noe tull der, så da ble du ikke med.. Men nå er du med, beklager at det tok så lang tid :)

:wtf:Haha eg e i ei tåka, virkelig. Skulle beg på fyste puregon sprøyta i kveld. Skrive til ei veninda før på kvelden at eg skal begynna i dag. Går nokon tima så svara ho så kjeme eg på at Shit eg skulle jo ta sprøyta i kveld... så pipie vaskemaskina og eg styre med klesvasken. Går å legge meg og skal svara veninda mi... og då ser eg jo heldigvis samtalen om sprøyta:hungover: snakk om å vera fjern... detta kunne jo vore skikkelig galt om eg ikkje hadde gjort da i kveld... full skjerpings!!!

Ikkje nok med det, når eg har posta innlegget får eg hjertebank og tenker Shit kva forum var d eg posta innlegget i :eek: men det var riktig då.... haha trur eg seier god natt no :goodnight

Oi, nå er det EN dag igjen til september jenter :)

Ja, og siste dag med Gonal F for meg [emoji28] Ovitrelle imorgen kveld... Synes det har gått veldig fort! Må si hormonbehandlingen har gått bedre enn forventet, ingen bivirkninger av sprayen og ikke så ille med sprøytene heller. Blir totalt 22 dager med synarela og 9 dager med Gonal F. Veldig spent på uttaket på mandag...

Ja, og siste dag med Gonal F for meg [emoji28] Ovitrelle imorgen kveld... Synes det har gått veldig fort! Må si hormonbehandlingen har gått bedre enn forventet, ingen bivirkninger av sprayen og ikke så ille med sprøytene heller. Blir totalt 22 dager med synarela og 9 dager med Gonal F. Veldig spent på uttaket på mandag...
Lykke til på mandag :joyful:

Satte første sprøyte i går ettermiddag og fy søren som det merkes! Veldig oppblåst og tung i magen! Var optimistisk i går om det å være på jobb fremover men nå ble jeg usikker og lurer på å bestille legetime asap.. hadde håpet jeg kunne jobbe neste uke også!

:wtf:Haha eg e i ei tåka, virkelig. Skulle beg på fyste puregon sprøyta i kveld. Skrive til ei veninda før på kvelden at eg skal begynna i dag. Går nokon tima så svara ho så kjeme eg på at Shit eg skulle jo ta sprøyta i kveld... så pipie vaskemaskina og eg styre med klesvasken. Går å legge meg og skal svara veninda mi... og då ser eg jo heldigvis samtalen om sprøyta:hungover: snakk om å vera fjern... detta kunne jo vore skikkelig galt om eg ikkje hadde gjort da i kveld... full skjerpings!!!
Lurt å sette på alarm på mobilen, slik at du husker den ;)

Kjempe spennende! Hold oss oppdatert på mandag etter uttak!

Satte første sprøyte i går ettermiddag og fy søren som det merkes! Veldig oppblåst og tung i magen! Var optimistisk i går om det å være på jobb fremover men nå ble jeg usikker og lurer på å bestille legetime asap.. hadde håpet jeg kunne jobbe neste uke også!
Merket det veldig første to dagene jeg og, ekstremt oppblåst og følte jeg skulle sprekke [emoji15] Heldigvis ble det litt bedre de neste dagene. Håper det roer seg litt for deg også...Har vært spent på hvordan det skulle gå å jobbe nattevaktene mine denne helgen, første vakt gikk veldig greit så håper de neste 3 går bra også. Har heldigvis fri hele neste uke så det passer perfekt med uttaket [emoji16]

Merket det veldig første to dagene jeg og, ekstremt oppblåst og følte jeg skulle sprekke [emoji15] Heldigvis ble det litt bedre de neste dagene. Håper det roer seg litt for deg også...Har vært spent på hvordan det skulle gå å jobbe nattevaktene mine denne helgen, første vakt gikk veldig greit så håper de neste 3 går bra også. Har heldigvis fri hele neste uke så det passer perfekt med uttaket [emoji16]
Høres bra ut at det roet seg for deg, kanskje det er håp for meg også! Så bra du har fri rundt uttaket så du slipper å stresse med jobben da. Jeg må jo sykmeldes uansett fra uttak og noen dager frem. Så jeg fikk legetime mandag. Du som hadde fibromyalgi? Jeg har Bekhterevs og det gjør det hele litt mer krevende..

Jeg har brukt appen medisafe, det har vært veldig greit å ha for her ligger fibro-tåka tjukt til tider så husker ikke alltid om jeg har tatt medisiner eller ikke [emoji28] I går klarte jeg å glemme bikkja i bilen da jeg kom hjem fra tur[emoji15] gikk ut av bilen i garasjen, opp i 5.etg og åpnet ytterdøra, da slo det meg at vovsen satt igjen i buret baki bilen [emoji85][emoji85]

Høres bra ut at det roet seg for deg, kanskje det er håp for meg også! Så bra du har fri rundt uttaket så du slipper å stresse med jobben da. Jeg må jo sykmeldes uansett fra uttak og noen dager frem. Så jeg fikk legetime mandag. Du som hadde fibromyalgi? Jeg har Bekhterevs og det gjør det hele litt mer krevende..
Ja stemmer. Bekhterevs tar nok på ekstra ja, huff...krysser fingrene for at du får det greiere! [emoji173] Hvis ikke må du jo bare få sykmelding, så du slipper å stresse med å skulle prestere på jobb når du er i dårlig form. Ja jeg har nettopp fått ny ren natturnus så det var litt tilfeldig at det ble sånn med fri akkurat den uka men det passet jo perfekt. [emoji1]

Jeg går offentlig og de sa det ikke bare kom an på hvor mange egg som kom ut.Jeg skal ta en blodprøve på tirsdagen og ul,og så ser de det an derifra.
Så bra!! Ja jeg vet jo ikke... føler bare at jeg har lest så mange ganger at folk har fått beskjed allerede ved uttak at det ikke blir innsett pga mange egg ut. Men glad det ikke er slik for det er jo absolutt svært mange faktorer som spiller inn :-)

Oi, 30 egg var mye!! [emoji43] Veldig bra at de kjenner historikken din, og ikke minst at du selv har lært kroppen å kjenne ifht det [emoji4] Utrolig hvor mye man lærer om sin egen kropp etter hvert som man går gjennom forsøk på forsøk.

Krysser fingrene for at formen blir bedre, og at det blir et vellykket innsett uten OHSS symptomer [emoji173]️[emoji1374]
30 egg er litt mer enn en bør håpe på ja. Føles så rart å være den som håper på færre egg enn sist. Det er jo nok av de som har problemer med for få egg så føler på en måte at jeg ikke kan klage, men hjelper jo ikke med mange egg ut når det gir elendig kvalitet. :banghead:

Venter og venter på telefon om hvordan det har gått med befruktningen etter i går. må de bare ringe snart!!!! :nailbiting:

Back
Topp