September 2018

Og det vil si at jeg tror planen holder :D:D:D:smug:

Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.

ENDELIG kom den! :D
Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.
Fantastisk!![emoji322][emoji322][emoji16]

Fantastisk!![emoji322][emoji322][emoji16]

Jaaaaa:D:D:D
Jeg kjenner kroppen min, og det og kjennes fantastisk ut :cool:
Nå kan jeg senke skuldra. Men det er jammen vondt å ha mensen :sorry::rolleyes:

Glemte å skrive det her. Men har fått spraystart 28. august :smug::)

Huff ja, har ikke hatt det siden 2014 pga minipillen. Så gruer meg helt [emoji85]

Ikke gått på prevensjon siden jeg ble prøver i 2007, 18 år gammel jeg :oops:
Utenom en periode med kondom. Ble sammen i juni og kasta den i desember. Skal ikke stå på å begynne tidlig i forholdet :rolleyes:

Men mensen har jo levd livet som den vil :rolleyes:

Heldigvis ikke vært sånn ille plaga av menssmerter. Det er jeg glad for.

Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipper

Jeg skal også ha hormonstimulering, med antatt el i september en gang. Vi skal ha AIH. Har tidligere forsøkt tre vanlige hormonstimuleringer med Gonal f, uten resultat.
Mener vi snakket sammen i en annen tråd tidligere i sommer?[emoji4]
Har dere hatt mange hormonstimuleringer?

«Det er for tiden stor trafikk. Vennligst vent.»
Synes Haukeland godt kunne ha kostet på seg noe ventemusikk på telefonen. [emoji23]

Har fått bekreftet at det blir forsøk på neste syklus, selv om tr nok kommer før først planlagt. Dvs at det sannsynligvis er under 3 uker til første sprøyte settes! [emoji51]

Jeg skal også ha hormonstimulering, med antatt el i september en gang. Vi skal ha AIH. Har tidligere forsøkt tre vanlige hormonstimuleringer med Gonal f, uten resultat.
Mener vi snakket sammen i en annen tråd tidligere i sommer?[emoji4]
Har dere hatt mange hormonstimuleringer?
Det tror jeg kanskje stemmer, kjenner godt til nicket ditt i alle fall :)
Det blir faktisk første runden, og i samarbejd med fertilitetsklinikken så det blir mange UL fra og med CD12 for å følge med på modning av egg. Har ikke hatt en eneste eggløsning i hele prøveperioden så det er litt nervepirrende nå altså Begynner på trisekvens d.18 og håper å begynne å blø den 8 september

Hva med dere, har dere prøvd lenge? Og hva står AIH for igjen, det har jeg glemt [emoji85]

Riksen har heller ikke ventemusikk :rolleyes:
Jeg skvetter hver gang noen sier hei. Etter stillhet, det er kø, vennligst vent, stillhet... Og plutselig ett HEI!
Ehhm, jo, det er M... som ringer.... stotrer jeg frem like overraska hver gang... :sorry:

Utrolig god følelse å ha mensen altså, etter ei uke med stress om den kommer. Nå er jeg spent på konvolutten med info, sprøyte opplæringstime og datoer kommer i posten :woot:
Herregud, jeg er i gang :eek::confused::woot:

Da er jeg godt i gang med spray, og også denne gangen lot ikke bivirkningene vente på seg :P Hetetokter fra første spraydag og super trøtt. Men husker at det var slik sist også. Heldigvis ikke hodepine eller humørsvinginger da :)

Det tror jeg kanskje stemmer, kjenner godt til nicket ditt i alle fall :)
Det blir faktisk første runden, og i samarbejd med fertilitetsklinikken så det blir mange UL fra og med CD12 for å følge med på modning av egg. Har ikke hatt en eneste eggløsning i hele prøveperioden så det er litt nervepirrende nå altså Begynner på trisekvens d.18 og håper å begynne å blø den 8 september

Hva med dere, har dere prøvd lenge? Og hva står AIH for igjen, det har jeg glemt [emoji85]

Da blir det spennende ja![emoji1] Håper det blir fort klaff for dere[emoji5]
Vi har prøvd i et år. AIH står for inseminering med mannens sperm.[emoji4] Så vi følger samme prinsippet med hormoner og ultralyd for å
sjekke folikkelvekst[emoji4]

Da blir det spennende ja![emoji1] Håper det blir fort klaff for dere[emoji5]
Vi har prøvd i et år. AIH står for inseminering med mannens sperm.[emoji4] Så vi følger samme prinsippet med hormoner og ultralyd for å
sjekke folikkelvekst[emoji4]

Takk! Vi fortsetter med AIH hvis det ikke lykkes på 3 runder med hormonstimulasjon, det kalles bare IUI-H her i Danmark så jeg blir litt forvirra av alle forkortelsene[emoji85]
Krysser mange fingre for at det gjør susen for dere altså!

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8.
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Stimulerer

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower
Kan endres til stimulerer :)

Jeg skal begynne om 2 og en halv uke, så jeg er like bak deg :)
Spennende tider

Jeg skal og ha lang, så du forblir før meg ;)
18 dager igjen til nesespray start her... :rolleyes:

Back
Topp