September 2018

Der minte du meg på at jeg må hente min og. Fikk den bestilt i går. Så den skulle være klar til i dag:happy:
Men jeg venter på den dumme mensen enda :bored:

1.juni er fin tid det. Jeg håper jeg kommer etter. Får i slutten av juni jeg, om det klaffer og ingenting blir skyvet på.

Der minte du meg på at jeg må hente min og. Fikk den bestilt i går. Så den skulle være klar til i dag:happy:
Men jeg venter på den dumme mensen enda :bored:

1.juni er fin tid det. Jeg håper jeg kommer etter. Får i slutten av juni jeg, om det klaffer og ingenting blir skyvet på.
Vet du når omtrent etter mens du skal starte opp eller? Tror det mest vanlige er ca 3 uker etter mens?

Sist fikk jeg augustbarn. Veldig fint det assa, men håper å få før sommer neste gang, for det er tungt å gå gravis over sommeren! Iallfall om man skulle fått en sånn sommer som i år neste år også :O Så 1/6 er perfekt! Krysser fingrene for at det blir mange junibarn fra denne septembergruppen <3

Jeg får ikke vite mer før jeg får mensen :(
Innmari irriterende... Og frustrerende at den IKKE kommer:confused:
Men tror jeg hadde EL forrige onsdag, så tenker den kommer til uka.

Jeg har alltid ønska meg vårbarn, men etter 11 år, så er det ikke så nøye :oops:

Tenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til :)
Oppdateres fortløpende (-ish) :)

Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer :p )

:Heartred Venter på oppstart
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus :)
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36

:Heartred Stimulerer

:Heartred Ruger

:Heartred Gravid

:Heartred Ikke gravid

:Heartred Avbrutt

:Heartred Ikke oppdatert

:flower
Hører visst til i september og ikke august jeg :)

Dårris, B2, forsøk #8, ICSI på fertilitetssenteret, oppstart med suprecur 6/8.

Vælkømmin :)
Jeg havner kanskje i oktober, om mensen ikke kommer :oops::(

Hører visst til i september og ikke august jeg :)

Dårris, B2, forsøk #8, ICSI på fertilitetssenteret, oppstart med suprecur 6/8.
Velkommen til oss :)

Uff, håper du får mens snart!!

Blir søren meg snart gaaaaaal :wacky:
Men håper jeg har rett når jeg tror EL kom to uker for sent... At den kommer til uka. Og ikke venter lenger.

Nå er sprayen i hus, nå gjenstår bare mensen...:sorry:

Blir søren meg snart gaaaaaal :wacky:
Men håper jeg har rett når jeg tror EL kom to uker for sent... At den kommer til uka. Og ikke venter lenger.
Satser på det! :D

Veldig satsing på det. Ellers går planene i vasken. Men ikke verre enn at ting forskyver seg...
Men lell... :sorry:

Jeg hører også til på Riksen :)

Hører til her jeg og[emoji4]
Oppstart med Gonal-F rundt 23 august. Kort protokoll på Hausken. Barn nr 3. ICSI 6 på søskenforsøk

Kan jeg høre litt til her hvis jeg skal igjennom hormonstimulasjon med eggløsning i slutten av september? [emoji4]

Kan jeg høre litt til her hvis jeg skal igjennom hormonstimulasjon med eggløsning i slutten av september? [emoji4]

Det er det jeg skal også :)
Om mensen kommer snart da :wacky:
For jeg har egentlig sprøytestart i uke 37 og egguttak i 39. Siste uka.

Tror kanskje jeg også faller inn under september isteden for august da mensen ikke ventes før rundt 25.august.

Nord24, B1, forsøk #2, ICSI/IVF. Oppstart med Fostimon, orgalutran og gonal-f

Hører til her jeg og[emoji4]
Oppstart med Gonal-F rundt 23 august. Kort protokoll på Hausken. Barn nr 3. ICSI 6 på søskenforsøk

Tror kanskje jeg også faller inn under september isteden for august da mensen ikke ventes før rundt 25.august.

Nord24, B1, forsøk #2, ICSI/IVF. Oppstart med Fostimon, orgalutran og gonal-f

Velkommen inn hit til oss [emoji2][emoji173]️ Denne gang skal det bli mange sommer 2019 bebiser [emoji1374][emoji173]️

Back
Topp