September 2018

Jeg har tatt en i dag og en i forrige uke:(

Har bestilt time til scratching hos Hausken i morgen [emoji2] Det blir spennende. Håper bare ikke at det er vondt [emoji15]

Lykke til :) Ikke lest meg opp så mye om scratching, bare hørt om det :sorry:

Fortsatt ingen mens her... :shifty:

Ehm, nå kom det varsel på FitBit at mensen er venta i dag, har jeg snurra så fælt:wacky:
Snakk om å følge med på egen syklus :rolleyes:

Feil tråd

Last edited:
Ehm, nå kom det varsel på FitBit at mensen er venta i dag, har jeg snurra så fælt:wacky:
Snakk om å følge med på egen syklus :rolleyes:

[emoji23][emoji23] Kanskje den ikke er så sen likevel da? Hehe...

Jeg har hoppet litt av i sommerferien, veide rundt 80 før det, og hadde da gått ned 12 kg siden desember, og nå tør jeg ikke å veie meg[emoji28], men begynte igjen i går og tenker at jeg skal bli på diett nå frem til jul, må jo selvfølgelig spise litt mer mat hvis jeg skulle bli gravid da, men ikke sukker eller hvitt mel.
Har PCOS så har vært vanskelig for meg å gå ned i vekt, men nå har jeg fått metformin og tar 4 tabletter til dagen, begynte med de i november i fjord og merker at det har hjulpet på vektnedgangen [emoji4]

Vektnedgang er ikke enkelt. Jeg har også PCOS, men har nettopp begynt på metformin. Så er spent på hvordan det vil virke inn på metabolismen min etter hvert [emoji4] Jeg gikk ned 7 kg på 2,5 mnd i vår, men har gått opp igjen 3 av de nå i ferien [emoji85] Så nå blir det over på streng diett igjen her også.

Er på dag 37, så den er ganske sein alt. Kunne trengt at den kom nå, så den ikke ødelegger alt... :yuck:
Sa jeg hadde opptil 40 dagers sykluser, men om det var eggløsning jeg kjente på onsdag, så blir det nesten 50...
Og det er neppe bra med tanke på planen...:(

PCOS her også, gått ned fra 86 til 75. Bare med å gå mer, og egentlig ikke rørt kostholdet så mye.
Har cøliaki i tillegg og en del andre sykdommer også. Som gjør vektnedgang litt vanskelig... (Ryggoperert, firbromyalgi…:oops:)
Men forsøket i enden er den store gulrota mi :smug:

Er på dag 37, så den er ganske sein alt. Kunne trengt at den kom nå, så den ikke ødelegger alt... :yuck:
Sa jeg hadde opptil 40 dagers sykluser, men om det var eggløsning jeg kjente på onsdag, så blir det nesten 50...
Og det er neppe bra med tanke på planen...:(

PCOS her også, gått ned fra 86 til 75. Bare med å gå mer, og egentlig ikke rørt kostholdet så mye.
Har cøliaki i tillegg og en del andre sykdommer også. Som gjør vektnedgang litt vanskelig... (Ryggoperert, firbromyalgi…:oops:)
Men forsøket i enden er den store gulrota mi :smug:

Håper tr kommer snart slik at det ikke blir kluss i planene [emoji1374]

Jaaa, jeg vil ikke ha mer kluss og tull nå :yuck:
Eneste plusset om det blir flytta litt, er at vi kan være med på en ferie vi har bestilt flyreisa til alt.
Men vil heller komme i gang med forsøk:sour:

Jaaa, jeg vil ikke ha mer kluss og tull nå :yuck:
Eneste plusset om det blir flytta litt, er at vi kan være med på en ferie vi har bestilt flyreisa til alt.
Men vil heller komme i gang med forsøk:sour:

Ser den med at du ønsker forsøk raskest mulig. Så da satser vi på at det går i orden [emoji2][emoji1374]

Fikk gjennomført scratching i dag. Så nå får vi se om det har noe for seg [emoji4] Blir spennende å høre hva som er tykkelsen på livmorslimhinnen ved innsett i september. Ved innsett i mai var den på 8 mm.

Min var på 11 mm da jeg fikk satt eggløsningssprøyte i desember, fikk høre at den var fin.
Etter det har jeg ikke fått sjekka den:sorry:

Akkurat nå er det så viktig at mensen kommer, så fryktelig frustrerende når den holder seg unna... sukk:rolleyes:

Usikker på om jeg havner her eller i august, da syklus har vært helt på bærtur etter uttaket i april. Skulle ha FER i juni, men tr kom to dager for sent..

mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august

Usikker på om jeg havner her eller i august, da syklus har vært helt på bærtur etter uttaket i april. Skulle ha FER i juni, men tr kom to dager for sent..

mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august

Velkommen hit til oss! [emoji2] Spennende å se om det blir august eller september på deg. Denne gangen skal det bli innsett [emoji173]️[emoji1374]

Kan ikke bare mensen komme nå...:(
Jeg vil i gang jeg...:sorry:

Om ALLE ber til mensguden for meg, kanskje det fungerer...:angelic:
Meeen, tror kanskje jeg hadde eggløsning forrige onsdag, så har en følelse at den kommer til uka en gang:confused:
Hadde EL smerter, slim og det som hører til :sorry:
Men ikke hatt noe sengekos på tre uker, og jeg er ikke jomfru Maria, så om EL var da, så gikk da denne måneden skeis :rolleyes:
Det er FOR varmt her i øst :sorry:

Back
Topp