Håper jeg rekker september og 
Kanskje jeg kick starter driten (les mensen) om jeg tar meg en skikkelig PRESSE meg hardt gåtur...

Kanskje jeg kick starter driten (les mensen) om jeg tar meg en skikkelig PRESSE meg hardt gåtur...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipperDet er klart du kan! [emoji2][emoji173]️
Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipper

Skal du ha cirka de samme medisinene som vi som skal ha IVF tar?
Jeg er litt nybegynner, så ikke satt meg inn i alt enda![]()
Herregud, er det mulig å GLEDE seg over menssmerter liksom...![]()
Bare tulla med meg... 

Veldig mulig, jeg har blitt lurt mange ganger de siste 7 månedene [emoji23]Herregud, er det mulig å GLEDE seg over menssmerter liksom...![]()

Den kom aldri hit...Bare tulla med meg...
Så kjedelig å vente og vente... og vente enda mer...![]()
Blææærk! Møkk altså! Jeg håpte veldig at du også skulle få mensen nå [emoji173]️ I morgen kanskje?
Krysser mange fingre for det altså!Men jeg har litt lite progresteron, så hender seg at tida mellom eggløsning og mensen er litt kort.
Så den kan komme i morgen.

Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.
ENDELIG kom den!
Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.
Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.
ENDELIG kom den!
Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.
Hurra!! Endelig [emoji2][emoji1376]