September 2018

Håper jeg rekker september og :rolleyes:
Kanskje jeg kick starter driten (les mensen) om jeg tar meg en skikkelig PRESSE meg hardt gåtur... :angelic:laughing4
:help

Det er klart du kan! [emoji2][emoji173]️
Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipper

Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipper

Skal du ha cirka de samme medisinene som vi som skal ha IVF tar?
Jeg er litt nybegynner, så ikke satt meg inn i alt enda :sorry:

Skal du ha cirka de samme medisinene som vi som skal ha IVF tar?
Jeg er litt nybegynner, så ikke satt meg inn i alt enda :sorry:

Eh, det er ikke så godt å si, for jeg har ikke satt meg inn i IVF delen enda.
Skal ta trisekvens i 3 uker for å få igang systemet, burde begynne å blø etter det. Skal så tilmelde meg på første dag med blødning. Deretter 5 dager med Clomifem + Bemfola, så UL scanning på dag 12 og forhåbentligvis Ovitrelle deretter. Med mindre jeg ender opp med å danne for mange eggblærer av gangen. De tillater kun 1-2 hvis jeg forsto det riktig. Dog var det snakk om noe ekstra støtte under stimuleringen og, men legen sa ikke noe om hva, det får jeg nok vite når jeg tilmelder meg, det samme med doser. Regner med dobbelt dose av Clomifem i alle fall :)

Clomifeen har jeg gått på i ti måneder. Men fikk ikke lov å teste dobbel kur... Og crinone etter el. Fikk prøve el sprøyte en gang...
Da var jeg gravid i noen få uker. Og fikk ikke prøve mer... Men men. Sånn er det. Håper IVF er tingen for meg.

Hmmm, jeg tror jeg kjenner menssmerter :D
Eller om det bare er tull, det finner jeg ut av :rolleyes:

Herregud, er det mulig å GLEDE seg over menssmerter liksom... :rolleyes::oops:

Den kom aldri hit... :wacky: Bare tulla med meg... :sorry:
Så kjedelig å vente og vente... og vente enda mer... :shifty:

:rolleyes:
Dumme mens :wacky:
Clomifeen har gitt meg så og si 33-35 dagers sykluser fast. Så vært litt bortskjemt med det :rolleyes:

Blææærk! Møkk altså! Jeg håpte veldig at du også skulle få mensen nå [emoji173]️ I morgen kanskje?

Tror jeg hadde eggløsning forrige onsdag, så regner med at den er her mandag-onsdag en gang.
Om den ikke har kommet enda da, så vurderer jeg å ringe Riksen å høre om jeg kanskje må få Primolutt/Provera eller noe sånn... :rolleyes:

Men jeg har litt lite progresteron, så hender seg at tida mellom eggløsning og mensen er litt kort.
Så den kan komme i morgen.

Håper den kommer i løpet av de nærmeste dagene. Teit at den holder seg unna NÅ!
Men tenker det er på grunn av ferien. Når rutinene er annerledes og mye anna skjer, så er det fort gjort :rolleyes:
Samboeren begynner "heldigvis" på jobb i morgen. Så da kanskje kroppen kommer i lage igjen :rolleyes:
Spørs om jeg skal gå han i møte etter jobben hans i morgen, så jeg får litt trim igjen :sorry:

Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.

ENDELIG kom den! :D
Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.

Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.

Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.

Hurra!! Endelig [emoji2][emoji1376]

Mensen kom i dag!!

Wohooo [emoji322][emoji322] Endelig!

Hurra!! Endelig [emoji2][emoji1376]

Jaaaa, men visste egentlig at jeg hadde EL forrige onsdag, så kom ikke som noe sjokk :)
Men endelig så blør jeg :D

Back
Topp