Wohooo [emoji322][emoji322] Endelig!
Tusen takk, fungerte at du ba til mensguden, bare noen dager seinere for meg enn deg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wohooo [emoji322][emoji322] Endelig!

Fantastisk!![emoji322][emoji322][emoji16]Mensen kom i dag!!
Så da er jeg nok en av dere, var litt redd for å havne i oktober, men kan fort bli det likevel. Men holder meg her jeg.
ENDELIG kom den!
Jeg kjenner kroppen min, var sikker på at EL var onsdagen for to uker siden, og joda, var riktig det.
Fantastisk!![emoji322][emoji322][emoji16]

Huff ja, har ikke hatt det siden 2014 pga minipillen. Så gruer meg helt [emoji85]Jaaaaa
Jeg kjenner kroppen min, og det og kjennes fantastisk ut
Nå kan jeg senke skuldra. Men det er jammen vondt å ha mensen![]()
Huff ja, har ikke hatt det siden 2014 pga minipillen. Så gruer meg helt [emoji85]
Perfekt! Vanskelig å vite hvor man hører til noem ganger [emoji85] Skal nemlig ikke ha IVF, men "kun" hormonstimulering i første omgang, back-up plan er hormonstimulasjon med IUI og lenger enn det håper jeg vi slipper
Det tror jeg kanskje stemmer, kjenner godt til nicket ditt i alle fallJeg skal også ha hormonstimulering, med antatt el i september en gang. Vi skal ha AIH. Har tidligere forsøkt tre vanlige hormonstimuleringer med Gonal f, uten resultat.
Mener vi snakket sammen i en annen tråd tidligere i sommer?[emoji4]
Har dere hatt mange hormonstimuleringer?

Det tror jeg kanskje stemmer, kjenner godt til nicket ditt i alle fall
Det blir faktisk første runden, og i samarbejd med fertilitetsklinikken så det blir mange UL fra og med CD12 for å følge med på modning av egg. Har ikke hatt en eneste eggløsning i hele prøveperioden så det er litt nervepirrende nå altså Begynner på trisekvens d.18 og håper å begynne å blø den 8 september
Hva med dere, har dere prøvd lenge? Og hva står AIH for igjen, det har jeg glemt [emoji85]
Da blir det spennende ja![emoji1] Håper det blir fort klaff for dere[emoji5]
Vi har prøvd i et år. AIH står for inseminering med mannens sperm.[emoji4] Så vi følger samme prinsippet med hormoner og ultralyd for å
sjekke folikkelvekst[emoji4]
Kan endres til stimulererTenkte vi trengte en tråd for september 2018, selv om det er lenge til
Oppdateres fortløpende (-ish)
Nick - barn # - forsøk # - IVF/ICSI/FER - medisiner - klinikk - uttak/innsett - antall egg
(Denne kan også oppdateres, jeg kom ikke på mer)
Venter på oppstart
Dårris - B2 - forsøk #8 - ICSI på fertilitetssenteret - oppstart med suprecur 6/8.
FruAlve - B2 - 3 IVF - Kort protokoll Gonal F og Orgalutran - UNN Tromsø.
Fruflis - B1 - #2 ICSI - Haukeland - Stimulert syklus - Menopur og Cetrotide - Egguttak uke 39 - PCOS og nedsatt sædkvalitet
L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør
Laufey - B1 - #2 - ICSI - bemfola/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
Lean - B1 - #1 - IVF - bemfola/cetrotide - St.Olavs
Leverihåpet - #5 - IVF - Synarlera, Pergovertis, Klexane - Oppstart september/ uttak oktober - Haugesund sykehus
Lil-17 - B3 - #1 - FER - Lutinus(?) - Haukeland
Lille-M - B1 - #1 - ICSI/IVF - Puregon/Cetrotide - Haukeland
Lykkesol - #2 - IVF - bemfola225/cetrotide/Ovitrelle - St Olavs
mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
Sanndy91 - 1barn - 1. Forsøk - forsamtale 3.9 - Porsgrunn
Veslejinta - Forsøk 1 - IVF - Riksen
Vifvik - B2 - #2 ICSI - Riksen - Synarela / Gonal F - Planlagt uttak uke 36
Stimulerer
Ruger
Gravid
Ikke gravid
Avbrutt
Ikke oppdatert
![]()
Spennende, du er først utKan endres til stimulerer![]()
Veldig spennende! Skal ha lang protokoll da, så sikkert noen som "tar meg igjen" [emoji85]Spennende, du er først ut![]()