September 2018

Ehh, vi får be sammen vi Lean :sorry:

Møkkakropp:banghead:

Usikker på om jeg havner her eller i august, da syklus har vært helt på bærtur etter uttaket i april. Skulle ha FER i juni, men tr kom to dager for sent..

mfl3 - #1 FER (#2 ICIV) - søskenforsøk - St. Olavs - Bemfola/Orgalutran - 16 egg, totalfrys, 5 blasto på frys - planlagt innsett august
La deg til, velkommen :D
Håper syklusen skjerper seg :)

Ehh, vi får be sammen vi Lean :sorry:

Møkkakropp:banghead:

Mensguden er tidvis en skikkelig dritt, det er så utrolig kjipt når ting ikke skjer når de skal!
Håper ting kommer i gang snart :)

Mensguden er tidvis en skikkelig dritt, det er så utrolig kjipt når ting ikke skjer når de skal!
Håper ting kommer i gang snart :)

Når det virkelig gjelder... :sorry: Da holder den seg unna... :wacky:
Men kan være litt på grunn av at sambo har ferie også.
Ut av rutiner kan sette den ut av spill...:sorry:

Snart på dag 40, om jeg ikke har passert alt. Men tror jeg hadde seint eggløsning, så tror den kommer til uka...:yuck:

La deg til, velkommen :D
Håper syklusen skjerper seg :)

Velkommen hit til oss!
emoji2.png
Spennende å se om det blir august eller september på deg. Denne gangen skal det bli innsett
emoji173.png
emoji1374.png

Takk :) Fikk telefon fra St. Olavs nå. Og vi skal prøve naturlig syklus denne mnd. Også blir det styrt syklus neste mnd om el ikke skulle dukke opp/komme på feil dag. Aldri testet etter el før så dette skal bli spennende..

L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør

Etter MA i juli venter jeg nå på menstruasjon i august slik at vi kan planlegge oppstart FER ved menstruasjon i september.

Ikm idag, men tror dette blir en litt lang syklus. Og har enda en syklus til, men uansett om den kommer på tiden eller ikke så ser det ikke ut som om jeg får mensen før tidligst 6 september, og har forsamtale 3.september. Sist gang fikk jeg starte opp på 3.dag i den neste syklusen etter forsamtale så det hadde passet veldig fint :-)

Takk :) Fikk telefon fra St. Olavs nå. Og vi skal prøve naturlig syklus denne mnd. Også blir det styrt syklus neste mnd om el ikke skulle dukke opp/komme på feil dag. Aldri testet etter el før så dette skal bli spennende..
Spennende! Naturlig syklus var absolutt å foretrekke framfor styrt spør du meg, selv om det var småskummelt å teste etter EL :)
Lykke til :D

L - B1 - #2 - FER - Fertilitetsklinikken Sør

Etter MA i juli venter jeg nå på menstruasjon i august slik at vi kan planlegge oppstart FER ved menstruasjon i september.
Så trist med MA :(

Håper det går bedre med neste runde, jeg har lagt deg inn på lista :)

Når det virkelig gjelder... :sorry: Da holder den seg unna... :wacky:
Men kan være litt på grunn av at sambo har ferie også.
Ut av rutiner kan sette den ut av spill...:sorry:

Snart på dag 40, om jeg ikke har passert alt. Men tror jeg hadde seint eggløsning, så tror den kommer til uka...:yuck:
Mensen er tidvis til å bli helt gal av, noen ganger gjør kroppen bare helt andre ting enn det man tror og håper..
Men hvis EL var sen så er vel og mensen sen, hvertfall hvis du har en normal lutealfase, og det er jo hyggelig hvis du har det, sånn for å se på noe positivt :)

Mensen er tidvis til å bli helt gal av, noen ganger gjør kroppen bare helt andre ting enn det man tror og håper..
Men hvis EL var sen så er vel og mensen sen, hvertfall hvis du har en normal lutealfase, og det er jo hyggelig hvis du har det, sånn for å se på noe positivt :)

Jeg har sånn mellom 10 og 16 dager mellom EL og mens. Så den er lang og fin, og stort sett stor og fin slimhinne også.
Men jeg trenger mensen nåååå :rolleyes:
Neida, jeg kan nok drøye til onsdag, men ikke lenger. Tror Riksen har lagt i ganske godt slingrinsmonn på syklusen min...

PCOS er noe dritt...:hungover:

Jeg har sånn mellom 10 og 16 dager mellom EL og mens. Så den er lang og fin, og stort sett stor og fin slimhinne også.
Men jeg trenger mensen nåååå :rolleyes:
Neida, jeg kan nok drøye til onsdag, men ikke lenger. Tror Riksen har lagt i ganske godt slingrinsmonn på syklusen min...

PCOS er noe dritt...:hungover:

Føler du har ventet på mensen i flere uker nå jeg! [emoji85][emoji28]

Spennende! Naturlig syklus var absolutt å foretrekke framfor styrt spør du meg, selv om det var småskummelt å teste etter EL :)
Lykke til :D

Aldri testet det før, og det hadde jo vært kjekt å slippe medisiner like lenge som med styrt! Bare spent på om jeg finner el. Har jo ingen aning om når den kommer, siden syklus har tullet de siste to mnd etter uttak... :wacky:

Så trist med MA :(

Håper det går bedre med neste runde, jeg har lagt deg inn på lista :)

Tusen takk Laufey [emoji173]️ Ja, vi får håpe september gir oss mange herlige sommerbarn [emoji271]

Hei, damer! Nå nærmer september seg veldig. :) Jeg har hatt to «korte» sykluser på rad nå (31 dager). Har i utgangspunktet reservert plass til uttak/innsett i uke 38, men om denne syklusen også blir kort blir det jo mye før uke 38... kanskje uke 36 eller begynnelsen av 37, viss syklusen er stabil.

Vet dere om det pleier å gå greit for sykehusene at tidspunkt blir forskjøvet såpass mye?? Krysser fingrene for at vi får starte opp ved neste mens! Får prøve å ringe sykehuset i morgen for å oppdatere litt på situasjonen.

Hei, damer! Nå nærmer september seg veldig. :) Jeg har hatt to «korte» sykluser på rad nå (31 dager). Har i utgangspunktet reservert plass til uttak/innsett i uke 38, men om denne syklusen også blir kort blir det jo mye før uke 38... kanskje uke 36 eller begynnelsen av 37, viss syklusen er stabil.

Vet dere om det pleier å gå greit for sykehusene at tidspunkt blir forskjøvet såpass mye?? Krysser fingrene for at vi får starte opp ved neste mens! Får prøve å ringe sykehuset i morgen for å oppdatere litt på situasjonen.

Kommer nok an på hvilket sykehus du tilhører. Men har aldri hatt problemer med St. Olavs når syklusen har endret seg... :)

Føler du har ventet på mensen i flere uker nå jeg! [emoji85][emoji28]

:knegg: :knegg:
Jeg er på dag 40, akkurat i dag. Så det vil si ei uke på overtid. Med Clomifeen hadde jeg 33-35 dagers syklus.
Men hadde veldig eggløsningssymptomer forrige onsdag. Så tror jeg er 8 DPO nå :rolleyes:
Og har da en syklus på nesten 50 dager.

Har vært på apoteket og kjøpt Synarela. Klar for spraystart på tirsdag :) Skal ha kontroll før sprøytestart 27/8, og regner med at uttak blir 5/9 omtrent :D Om det klaffer så har jeg termin 1/6-19 :D Lov å håpe iallfall <3

Back
Topp