September 2018

Gratulera til alle med positiv test :dummy::dummy1: så gøy:smiley-bounce012
Må vera utrulig deilig at det endelig klaffa :)
I dag fekk eg nytt svar på blodprøven, no hadde den sunke og den var negativ. Det er kjipt, men eg har to egg i frysen, så eg kan sette inn 1 egg allerede i oktober, ca om 3 veker! Så eg håpa det går bedre da :) lykke til alle rugere. Da seier eg takk for følge og hopper over i oktober :)
Så trist, håper frys går bedre :Heartred
 
Da tror jeg at lista er oppdatert! Har vært på konferanse den siste uka, så ble litt mye å oppdatere :p Hvis noen er på feil sted så beklager jeg det, bare si fra så retter jeg opp :)
 
I dag blir jeg ruger å [emoji173]
Har time kl13.30. Blir så spennende [emoji4]

Krissy136 - barn # 1- forsøk # 1 - IVF - medisiner: Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione - klinikk: Rikshospitalet - uttak: 27.09/innsett: 29.09 - antall egg: 11 egg ut, 8 befruktet
 
Da tror jeg at lista er oppdatert! Har vært på konferanse den siste uka, så ble litt mye å oppdatere :p Hvis noen er på feil sted så beklager jeg det, bare si fra så retter jeg opp :)

Du er flink som klarer å holde kontroll her inne [emoji2]
 
I dag blir jeg ruger å [emoji173]
Har time kl13.30. Blir så spennende [emoji4]

Krissy136 - barn # 1- forsøk # 1 - IVF - medisiner: Gonal-F, Orgalutran, Ovitrelle, Crione - klinikk: Rikshospitalet - uttak: 27.09/innsett: 29.09 - antall egg: 11 egg ut, 8 befruktet

Lykke til! [emoji173]️
 
Da er jeg ruger med testdato 11.10 [emoji4] og 2 embryoer på frys [emoji4]
 
Lutinus --rester: de er brun-rosa. Er 15 DPO og gravid. Liker ikke dette. Noen som har erfaringer eller beroligende ord?
 
Lutinus --rester: de er brun-rosa. Er 15 DPO og gravid. Liker ikke dette. Noen som har erfaringer eller beroligende ord?
Det er ikke uvanlig! Lutinus er kantete og kjipt, og kan lett skrape opp litt. Og slimhinnene er jo gjerne litt skjørere fra før, og det skal ikke mye til før det kommer en dråpe eller to og blander seg inn..
 
Det er ikke uvanlig! Lutinus er kantete og kjipt, og kan lett skrape opp litt. Og slimhinnene er jo gjerne litt skjørere fra før, og det skal ikke mye til før det kommer en dråpe eller to og blander seg inn..
Nei sant det. Takk, det hjalp. Er vel ikke mange dråper som skal til for å gi farge..
 
Nei sant det. Takk, det hjalp. Er vel ikke mange dråper som skal til for å gi farge..
Jeg har aldri hatt veldig rennende lutinus-rester, som mange sier de har, mine rester er stort sett tørre og kløende. Men hvis restene dine er våte, så tenk på hvor lite blod som skal til for å farge masse vann, hvis du prøver å skylle et sår feks. Det ser gjerne langt mer brutalt ut enn det faktisk er.. Håper det bare er lutinusen som tuller litt for deg :Heartred
 
Da er jeg ruger med testdato 11.10 [emoji4] og 2 embryoer på frys [emoji4]

Nå skal vi ruge leeenge, også blir det treff på Babybanden igjen.
Det har jeg bestemt! At disse luringene skal holde seg inne helt til sankthans :)
 
Gratulere til alle med positiv test her[emoji7] Bemfola dag 7 her, UL mandag å får da vite uttaksdato, skal over i oktobergruppen, men finner den ikke[emoji53]
Flere som merker mye kvalme av Bemfola? :/ spesielt om det er en stund side jeg har spist..
 
Back
Topp