September 2018

å så kjekt!!!! Og gratulerer med fin tul :) Det er så godt å se det lille hjerte slå :Heartred
Jeg må pent vente helt til fredag for tul (7+1) .
Det er sikkert like greit , først så hun bare noe som så ut som var mye mindre en forventet. Så kikket hu litt mer også fant hu en perfekt graviditet som hun sa. Då det var egentlig litt tidlig om hun ikke hadde sjekket nøyere hadde jeg gått ut derifra ganske så redd.
 
Fikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.

Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk

Håper på høy hcg
Så fiiiin strek! Og det er jo heller ikke tidligtest, så dette ser veldig bra ut! Hvisker gratulerer :):Heartred
 
Tusen takk! @Vifvik og @Fruflis :)

Ser ut som ryggsmertene er et graviditetstegn.

Fikk nettopp svar på blodprøven, hadde HCG på 150 :happy:
Kjenner jeg er helt sjelven nå. Klarer nesten ikke å tro det.

Da ser det ut som jeg kan flyttes over til gravid
Gratulerer :Heartred
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!

Det var leit [emoji17] Men så flott at du kan starte allerede igjen nå snart [emoji173]️[emoji1374]
 
Hei alle sammen! :)
Er helt ny her, så lurer på et par ting. Hadde uttak av egg i går, men pga fare for overstimulering ble det totalfrys. Nå går jeg spent og venter på telefon over helga for å høre hvor mange som overlever til dag 5. Er også livredd for at de skal ringe før den tid hvis det er dårlige nyheter. Hører til på St.Olavs. Noen som vet når de eventuelt ringer på dagen hvis det skjer?
Og får ikke innsett før november, så finnes det en egen tråd? Har prøvd å søke, men kommer ikke opp noe..
Håper det går bra at jeg spør her :)
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!

Det var trist å høre :( Men godt at du har startdatoen for neste forsøk klar allerede da. Lykke til
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!

Det var leit å høre [emoji22] Lykke til neste gang!
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!

Så leit å høre:( Du var vel forberedt på at det gikk den veien, men vondt likevel! Godt at du får starte så fort igjen, masse lykke til i november!
 
Da fikk jeg svar på dagens blodprøve og den var negativ (ikke overrasket). Heldigvis får jeg starte rett på igjen, så 17/10 begynner jeg å spraye igjen. Hopper over i novembergruppa, da planlagt uttak blir i uke 46. Lykke til alle sammen! Håper det blir mange junibabyer!!!
Trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen. Ser ut som jeg også havner i november, men ikke funnet noen gruppe enda. Har du funnet for november?
 
Trist å høre at det ikke gikk veien denne gangen. Ser ut som jeg også havner i november, men ikke funnet noen gruppe enda. Har du funnet for november?
Ikke funnet noe gruppe enda nei...o_O
 
Den øverste er den fra i går. I dag syntes ikke streken en gang! Trolig kjemisk på gang!! Emosjonell berg og dalbane dette her!!
 

Vedlegg

  • F6158179-F3A8-424D-938B-A2FEC7224FCD.jpeg
    F6158179-F3A8-424D-938B-A2FEC7224FCD.jpeg
    186,9 KB · Visninger: 203
Den øverste er den fra i går. I dag syntes ikke streken en gang! Trolig kjemisk på gang!! Emosjonell berg og dalbane dette her!!

Hei!
Vil absolutt anbefale å kjøpe noen tester på apoteket og prøve igjen. Jeg fikk like svake streker på mine one step tester. Fikk 2-3 på digital i går. Ville ikke ha stolt på disse testene. Tipper du får et fint blått kryss på cb+ eller gravid på cb digital [emoji173]️
Jeg ser forresten også strek på begge testene dine [emoji4]
 
Hei!
Vil absolutt anbefale å kjøpe noen tester på apoteket og prøve igjen. Jeg fikk like svake streker på mine one step tester. Fikk 2-3 på digital i går. Ville ikke ha stolt på disse testene. Tipper du får et fint blått kryss på cb+ eller gravid på cb digital [emoji173]️
Jeg ser forresten også strek på begge testene dine [emoji4]
Tusen takk for tips og betryggende ord!:) det skal jeg absolutt gjøre!! Håper jeg er like heldig som deg!:)
 
Tusen takk for tips og betryggende ord!:) det skal jeg absolutt gjøre!! Håper jeg er like heldig som deg!:)

Til og med i går når jeg fikk 2-3 på cb digital var det så vidt at man kunne skimte strek på one step [emoji4] Løp på apoteket [emoji4][emoji1303]
 
Back
Topp