Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!!Ville bare si at jeg og kan flyttes over på GravidSatt inn 2 dagers egg på st Olavs 13.09, med test dato 27
![]()

GratulererVille bare si at jeg og kan flyttes over på GravidSatt inn 2 dagers egg på st Olavs 13.09, med test dato 27
![]()

Ja var derfor jeg skrev detteGratulerer
Du sto ikke på lista, så du får si fra hvis du vil ha noe mer der![]()
Hva står b1 for??Gratulerer
Du sto ikke på lista, så du får si fra hvis du vil ha noe mer der![]()

Barn nummer 1Hva står b1 for??![]()
OkBarn nummer 1
Jeg ble litt usikker på antall forsøk, mente du var på nummer 3.. Men ville ikke skrive noe som kanskje var feil![]()
ja forsøk nr 3 , går helt fint det Bare si fra hvis det er noe mer du vil ha medOkja forsøk nr 3 , går helt fint det
![]()
Ser helt fint ut som det stårBare si fra hvis det er noe mer du vil ha med![]()
Gratulere! Får jeg lov å spørre hvor du har kjøpt den boddyen ? [emoji7]
Kjempe fin strek!!! Gratulerer!! Satser på fin-fin HCGFikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.
Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk
Håper på høy hcg
Fikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.
Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk
Håper på høy hcg
Å så stas! Gratulerer!Var på Tul i dag. Ble regnet til 6+3 og i følge termin er jeg 6+4 , selv om det var litt tidlig å det ikke var så mye å se , så så vi hvert fall et lite hjerte banke.
å så kjekt!!!! Og gratulerer med fin tulVar på Tul i dag. Ble regnet til 6+3 og i følge termin er jeg 6+4 , selv om det var litt tidlig å det ikke var så mye å se , så så vi hvert fall et lite hjerte banke.

Venter veldig på å få tatt ny blodprøve for å måle HCG. De ville at jeg skulle komme inn når jeg var ferdig å blø. Blødde såpass lite i helgen at jeg opprinnelig hadde tenkt meg dit i dag, men i går kveld og i dag blør jeg litt igjen... Ikke mye, men nok til at jeg ikke kan si at jeg har sluttet å blø... Ikke så optimistisk, men veldig klar til å få et "endelig svar" og info om hva som skjer videre... Tørr ikke håpe for mye eller bli optimistisk, men et lite håp er det jo..