September 2018

Ville bare si at jeg og kan flyttes over på Gravid ❤️ Satt inn 2 dagers egg på st Olavs 13.09, med test dato 27:)
 
Ville bare si at jeg og kan flyttes over på Gravid ❤️ Satt inn 2 dagers egg på st Olavs 13.09, med test dato 27:)
Gratulerer :Heartred
Du sto ikke på lista, så du får si fra hvis du vil ha noe mer der :)
 
Hva står b1 for?? :angelic::wacky:
Barn nummer 1 :)
Jeg ble litt usikker på antall forsøk, mente du var på nummer 3.. Men ville ikke skrive noe som kanskje var feil :p
 
Barn nummer 1 :)
Jeg ble litt usikker på antall forsøk, mente du var på nummer 3.. Men ville ikke skrive noe som kanskje var feil :p
Ok :joyful: ja forsøk nr 3 , går helt fint det ;)
 
Gratulere! Får jeg lov å spørre hvor du har kjøpt den boddyen ? [emoji7]

Tusen takk! [emoji173]️ Den er kjøpt fra en UK selger på eBay. Du finner den sikkert hvis du søker på «IVF baby body» elns [emoji4]
 
Fikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.

Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk

Håper på høy hcg
 

Vedlegg

  • EA197CFD-CFBB-4B4A-BD92-3B9F3795E1DB.jpeg
    EA197CFD-CFBB-4B4A-BD92-3B9F3795E1DB.jpeg
    314,8 KB · Visninger: 195
Fikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.

Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk

Håper på høy hcg
Kjempe fin strek!!! Gratulerer!! Satser på fin-fin HCG ;)
 
Fikk svar strek i går, for første gang. Er så spent!! Skal ta blodprøve i dag.

Men er veldig øm i korsryggen i dag, redd for at det er et dårlig tegn og at det bare er kjemisk

Håper på høy hcg

Gratulerer så mye! Det der er en kjempefin strek [emoji173]️ Lykke til med blodprøven. PS! Vond korsrygg er et veldig vanlig graviditetstegn [emoji4]
 
Venter veldig på å få tatt ny blodprøve for å måle HCG. De ville at jeg skulle komme inn når jeg var ferdig å blø. Blødde såpass lite i helgen at jeg opprinnelig hadde tenkt meg dit i dag, men i går kveld og i dag blør jeg litt igjen... Ikke mye, men nok til at jeg ikke kan si at jeg har sluttet å blø... Ikke så optimistisk, men veldig klar til å få et "endelig svar" og info om hva som skjer videre... Tørr ikke håpe for mye eller bli optimistisk, men et lite håp er det jo..
 
Var på Tul i dag. Ble regnet til 6+3 og i følge termin er jeg 6+4 , selv om det var litt tidlig å det ikke var så mye å se , så så vi hvert fall et lite hjerte banke.
Å så stas! Gratulerer!
 
Var på Tul i dag. Ble regnet til 6+3 og i følge termin er jeg 6+4 , selv om det var litt tidlig å det ikke var så mye å se , så så vi hvert fall et lite hjerte banke.
å så kjekt!!!! Og gratulerer med fin tul :) Det er så godt å se det lille hjerte slå :Heartred
Jeg må pent vente helt til fredag for tul (7+1) .
 
Venter veldig på å få tatt ny blodprøve for å måle HCG. De ville at jeg skulle komme inn når jeg var ferdig å blø. Blødde såpass lite i helgen at jeg opprinnelig hadde tenkt meg dit i dag, men i går kveld og i dag blør jeg litt igjen... Ikke mye, men nok til at jeg ikke kan si at jeg har sluttet å blø... Ikke så optimistisk, men veldig klar til å få et "endelig svar" og info om hva som skjer videre... Tørr ikke håpe for mye eller bli optimistisk, men et lite håp er det jo..

Skjønner at det er kjedelig å gå å vente. Krysser fingrene for at det er et positivt svar du får :)
 
Back
Topp