September 2016

Jeg er bare "litt" hysterisk :wacky::p D er fordi jeg har hatt 3 MA før der fosteret har død i uke 5-6 og 8 men jeg har ikke merket d før uke 10-12.. så om d er en MA så vil jeg vite d fortest mulig..
Jeg var testoman,tok morgen og kveld når jeg først fikk en strek:wacky: skal du bare ringe inn svar eller ta blodprøve?
Vet ikke om du tror på dette men har du hørt om ringtesten? Da tar man ett hårstrå eller en tynn tråd gjennom en gullring. Er man gravid kan man ta den over magen,så spørre hvilket kjønn man venter. går ringen i ring er d jente, pendler den frem og tilbake er d gutt:D ser på nett d er mange d har stemt på så jeg måtte prøve:wacky: til meg gikk den i ring og frem og tilbake så kanskje begge eggene har festet seg:D om man ikke er gravid kan man visst ta den over håndleddet over pulsåren..da kan man spørre feks..barn 1 stoppe ringen barn 2 osv. Når ringen ikke beveger seg men er i ro da er d antallet og kjønn man vil få:eek: er litt kreapy:p men er litt morsomt da:p
Uff, så trist, forstår godt du ønsker å ta blodprøver nå!

Vet ikke helt hva de vil, tenker jeg ringer inn neste uke og så hører jeg hva veien videre er. Har gått privat, så vet ikke om det er noe automatikk i lege/jordmor, eller om en må ordne alt selv. Vet egentlig fint lite da dette er første gang for oss :p

Ang kjønn, tror jeg venter litt med gifteringen over magen, tror jeg hadde sett greit sprø ut her på kontoret :p

Uff, så trist, forstår godt du ønsker å ta blodprøver nå!

Vet ikke helt hva de vil, tenker jeg ringer inn neste uke og så hører jeg hva veien videre er. Har gått privat, så vet ikke om det er noe automatikk i lege/jordmor, eller om en må ordne alt selv. Vet egentlig fint lite da dette er første gang for oss :p

Ang kjønn, tror jeg venter litt med gifteringen over magen, tror jeg hadde sett greit sprø ut her på kontoret :p
Hahaha spørs om de hadde sett litt rart på deg da:wacky:
Jeg får ingen oppfølging på sykehuset nå, jeg drar til fastlegen å tar blodprøver. Etter jeg fikk hcg svaret så sa sykepleieren at vi sees til UL 18 okt..(8+4vil jeg være da)da jeg spurte om å komme dit å ta prøver så sa hun at d er ikke noe de praktiserer å at jeg måtte bare vente på UL. Er jo ikke så mye de får gjort uansett..enten så går d eller ikke..men jeg orker bare ikke å gå flere ganger og føle deg supergravid uten å være d..Så da renner jeg ned fastlegen til jeg skal på UL:p
Så du får nok beskjed om å gå til fastlegen også. Men er usikker på om de følger deg opp eller om du må evt gå privat til UL før ordinære i uke 18. Jeg får så mange UL jeg vil men d er nok pga min for historie..

Masse lykke til,dette kommer til å gå bra:)
Må få høre hvordan d går videre i testingen:)

Er på rugedag 8/10 dpo idag og tok første test , som dessverre var helt blendahvit!
Ikke mist håpet d er veldig tidlig for maaange på rugedag 8!! Jeg fikk ikke positivt før dag 10..Å da var den supersvak..Ser d er mange som ikke får positivt før rugedag 11-13:) sykepleier sa jeg var gal som testet så tidlig,man kan fort bli skuffet å lei seg uten grunn. Så ikke mist håpet prøv igjen om ett par dager:)
Masse lykke til❤

Å nei! :( Så utrolig dumt da! Føler med deg. Har de noen teori om hvorfor det ble sånn? Satser på at november er måneden :)

Jeg skal i møte i Porsgrunn på onsdag og håper vi kan finne litt ut av det da :)

Uff, går det fint med deg? Det kan føles ut som et ganske kraftig slag.. Men legene vet bedre til neste gang, og kan justere medisinene for deg :) Håper November blir en mye bedre mnd! Jeg heier på deg!

Nja er ikke i tipp topp humør, men skal i samtale i Porsgrunn til uka, håper vi finner en løsning :)

Ble plutselig veldig usikker nå, tok testen idag morges kl 06.00, da så den negativ ut, men jeg ventet nok ikke fulle 10 min heller. Nå derimot, når den er tørket, kan jeg se en liten strek! Den nederste fra idag, øverste fra igår.

Nå ble det plutselig veldig lenge til imorgen tidlig!

Vis vedlegget 199632

Ser godt streken din da!! Så utrolig spennende:D
Ønsker meg en sånn test i morgen;)

Ikke mist håpet d er veldig tidlig for maaange på rugedag 8!! Jeg fikk ikke positivt før dag 10..Å da var den supersvak..Ser d er mange som ikke får positivt før rugedag 11-13:) sykepleier sa jeg var gal som testet så tidlig,man kan fort bli skuffet å lei seg uten grunn. Så ikke mist håpet prøv igjen om ett par dager:)
Masse lykke til❤

Tusen takk❤️
Vet det er tidlig, så har ikke mistet alt håp ennå. Bare nesten;) men tester i hele helgen og er den like blank på søndag , så får jeg ta sorgen da.

Har drømt om sterkere strek idag, så rimelig skuffa når den er lik som igår og omtrent ikke vises :(

ImageUploadedByBV Forum1475218528.915539.jpg

Jeg ser den, jeg :). Kom den innenfor tidsfristen? Krysser fingrene for tydeligere strek i morgen! :)
Ja, men den var kanskje enda svakere, så at tidsfristen på de nye er 5 min, og ikke 10. Tror bildet er kanskje 15 min etter test for at den rosa bakgrunnen skulle gå bort. Men jeg kunne altså skimte streken innenfor tidsfristen!

Takk!

Har drømt om sterkere strek idag, så rimelig skuffa når den er lik som igår og omtrent ikke vises :(

Vis vedlegget 199777
Jeg ser den også!❤Men d er tidlig enda, vet du hva testen slår ut på? Er d 10 el 25? Du kan jo prøve en annen type test..jeg gjorde d, og d var faktisk stor forskjell..men d er fortsatt veldig tidlig så ikke fortvil:) krysser alt for sterkere strek i morgen eller søndag:happy:

Jeg ser den også!❤Men d er tidlig enda, vet du hva testen slår ut på? Er d 10 el 25? Du kan jo prøve en annen type test..jeg gjorde d, og d var faktisk stor forskjell..men d er fortsatt veldig tidlig så ikke fortvil:) krysser alt for sterkere strek i morgen eller søndag:happy:
Mener denne testen måler over 25, da det ikke er en slik tidlig test. Er kun disse jeg har, pluss en dobbelpakk med CB, tenkte å vente med CB til over helgen, men kanskje jeg skal bruke den imorgen.

Tok ny test nå når jeg kom hjem, og får fremdeles strek, om enn veldig svak, så får nok bare se det an til imorgen.. :(

Gratulere til alle med positiv test! Her kom tr i dag, så jeg pakker sammen og går videre til nytt forsøk i November :)

Back
Topp