September 2016

Då blir d nokk oktober på meg siden mensen ennå ikke har komt :( så får me venta å hb den komme snart nå vil eg begynna :p

Uttak i dag, kun 2 egg ut :shifty: skuffa :(

Hvor lenge er det siden innsett? Jeg har forstått det sånn at billigtestene er mer sensitive enn digital, så kanskje bare det er for tidlig for digital? *håper* :)

Jeg fikk beskjed om at klinikkens test var den som gjaldt, og den var negativ på mandag dessverre. Da var jeg 16 dpo. Tror billigstrimlene lever sitt eget liv egentlig...

Forstår godt at du er skuffet, men du fikk jo de to i allefall :) Håper begge lar seg befrukte og deler seg fint! Krysser fingrene for at det går veien :)

Æsj ingen gullegg, de var ikke modne
Da blir det pån igjen i November da..

Æsj ingen gullegg, de var ikke modne
Da blir det pån igjen i November da..
Uff, går det fint med deg? Det kan føles ut som et ganske kraftig slag.. Men legene vet bedre til neste gang, og kan justere medisinene for deg :) Håper November blir en mye bedre mnd! Jeg heier på deg!

Er på rugedag 8/10 dpo idag og tok første test , som dessverre var helt blendahvit!
Har også tatt test idag som var negativ :( Er på samme rugedag som deg

Har også tatt test idag som var negativ :( Er på samme rugedag som deg
Ble plutselig veldig usikker nå, tok testen idag morges kl 06.00, da så den negativ ut, men jeg ventet nok ikke fulle 10 min heller. Nå derimot, når den er tørket, kan jeg se en liten strek! Den nederste fra idag, øverste fra igår.

Nå ble det plutselig veldig lenge til imorgen tidlig!

ImageUploadedByBV Forum1475143898.797480.jpg

Ble plutselig veldig usikker nå, tok testen idag morges kl 06.00, da så den negativ ut, men jeg ventet nok ikke fulle 10 min heller. Nå derimot, når den er tørket, kan jeg se en liten strek! Den nederste fra idag, øverste fra igår.

Nå ble det plutselig veldig lenge til imorgen tidlig!

Vis vedlegget 199632
Det der ER jo en strek!!! Hvilken dpo er du?

10 dpo, rugedag 8!

Kjenner jeg ikke helt tror på dette, første gang isåfall i hele mitt liv jeg har hatt en positiv test!
Gratulerer med positiv test!! strek er strek så du er gravid❤ samme strek fikk jeg på rugedag 10..Ble bare sterkere og sterkere for hver dag. Når har du blodprøve? Har kommet til uke 6 jeg nå..er så nærvepirrende..men tar hcg prøver 2 ganger i uka med fin stigning så håper og tror d går bra❤ nok en gang gratulerer! !

Gratulerer med positiv test!! strek er strek så du er gravid❤ samme strek fikk jeg på rugedag 10..Ble bare sterkere og sterkere for hver dag. Når har du blodprøve? Har kommet til uke 6 jeg nå..er så nærvepirrende..men tar hcg prøver 2 ganger i uka med fin stigning så håper og tror d går bra❤ nok en gang gratulerer! !
Takk! ❤️ Og gratulerer med uke 6!
Kjenner jeg ikke kan vente til imorgen for å se om det er sterkere strek! Ang. blodprøve så vet jeg ikke? Har aldri vært i denne situasjonen før, så vet ikke helt hvordan en går frem. Har ikke TD før 4/10, så tenkte å ikke ringe klinikken før da?

Og tar du blodprøve to ganger i uken?? Gruereg til en blodprøve jeg :p

Takk! ❤️ Og gratulerer med uke 6!
Kjenner jeg ikke kan vente til imorgen for å se om det er sterkere strek! Ang. blodprøve så vet jeg ikke? Har aldri vært i denne situasjonen før, så vet ikke helt hvordan en går frem. Har ikke TD før 4/10, så tenkte å ikke ringe klinikken før da?

Og tar du blodprøve to ganger i uken?? Gruereg til en blodprøve jeg :p
Jeg er bare "litt" hysterisk :wacky::p D er fordi jeg har hatt 3 MA før der fosteret har død i uke 5-6 og 8 men jeg har ikke merket d før uke 10-12.. så om d er en MA så vil jeg vite d fortest mulig..
Jeg var testoman,tok morgen og kveld når jeg først fikk en strek:wacky: skal du bare ringe inn svar eller ta blodprøve?
Vet ikke om du tror på dette men har du hørt om ringtesten? Da tar man ett hårstrå eller en tynn tråd gjennom en gullring. Er man gravid kan man ta den over magen,så spørre hvilket kjønn man venter. går ringen i ring er d jente, pendler den frem og tilbake er d gutt:D ser på nett d er mange d har stemt på så jeg måtte prøve:wacky: til meg gikk den i ring og frem og tilbake så kanskje begge eggene har festet seg:D om man ikke er gravid kan man visst ta den over håndleddet over pulsåren..da kan man spørre feks..barn 1 stoppe ringen barn 2 osv. Når ringen ikke beveger seg men er i ro da er d antallet og kjønn man vil få:eek: er litt kreapy:p men er litt morsomt da:p

Da gikk det ikke vår vei denne gangen heller:( Krysser fingrene for resten av dere her inne❤️ Masse lykke til❤️

Back
Topp