Mimiventerpåstorken
Forelsket i forumet
Takk for omtanke.Så leit... håper inseminasjon er nok for dere. Bra at du er positiv!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for omtanke.Så leit... håper inseminasjon er nok for dere. Bra at du er positiv!!!
Lov å være skuffet, men du fikk jo ut to da.Uttak i dag, kun 2 egg utskuffa
![]()

Hvor lenge er det siden innsett? Jeg har forstått det sånn at billigtestene er mer sensitive enn digital, så kanskje bare det er for tidlig for digital? *håper*![]()
Forstår godt at du er skuffet, men du fikk jo de to i allefallUttak i dag, kun 2 egg utskuffa
![]()
Æsj ingen gullegg, de var ikke modneLov å være skuffet, men du fikk jo ut to da.Dobbel sjanse for at ett av de er gullegget!
![]()
Forstår godt at du er skuffet, men du fikk jo de to i allefallHåper begge lar seg befrukte og deler seg fint! Krysser fingrene for at det går veien
![]()
Uff, går det fint med deg? Det kan føles ut som et ganske kraftig slag.. Men legene vet bedre til neste gang, og kan justere medisinene for degÆsj ingen gullegg, de var ikke modne
Da blir det pån igjen i November da..
Å nei!Æsj ingen gullegg, de var ikke modne
Da blir det pån igjen i November da..
Har også tatt test idag som var negativEr på rugedag 8/10 dpo idag og tok første test , som dessverre var helt blendahvit!
Ble plutselig veldig usikker nå, tok testen idag morges kl 06.00, da så den negativ ut, men jeg ventet nok ikke fulle 10 min heller. Nå derimot, når den er tørket, kan jeg se en liten strek! Den nederste fra idag, øverste fra igår.Har også tatt test idag som var negativEr på samme rugedag som deg
Det der ER jo en strek!!! Hvilken dpo er du?Ble plutselig veldig usikker nå, tok testen idag morges kl 06.00, da så den negativ ut, men jeg ventet nok ikke fulle 10 min heller. Nå derimot, når den er tørket, kan jeg se en liten strek! Den nederste fra idag, øverste fra igår.
Nå ble det plutselig veldig lenge til imorgen tidlig!
Vis vedlegget 199632
10 dpo, rugedag 8!Det der ER jo en strek!!! Hvilken dpo er du?
Gratulerer med positiv test!! strek er strek så du er gravid❤ samme strek fikk jeg på rugedag 10..Ble bare sterkere og sterkere for hver dag. Når har du blodprøve? Har kommet til uke 6 jeg nå..er så nærvepirrende..men tar hcg prøver 2 ganger i uka med fin stigning så håper og tror d går bra❤ nok en gang gratulerer! !10 dpo, rugedag 8!
Kjenner jeg ikke helt tror på dette, første gang isåfall i hele mitt liv jeg har hatt en positiv test!
Takk!Gratulerer med positiv test!! strek er strek så du er gravid❤ samme strek fikk jeg på rugedag 10..Ble bare sterkere og sterkere for hver dag. Når har du blodprøve? Har kommet til uke 6 jeg nå..er så nærvepirrende..men tar hcg prøver 2 ganger i uka med fin stigning så håper og tror d går bra❤ nok en gang gratulerer! !
Jeg er bare "litt" hysteriskTakk!Og gratulerer med uke 6!
Kjenner jeg ikke kan vente til imorgen for å se om det er sterkere strek! Ang. blodprøve så vet jeg ikke? Har aldri vært i denne situasjonen før, så vet ikke helt hvordan en går frem. Har ikke TD før 4/10, så tenkte å ikke ringe klinikken før da?
Og tar du blodprøve to ganger i uken?? Gruereg til en blodprøve jeg![]()

skal du bare ringe inn svar eller ta blodprøve?
til meg gikk den i ring og frem og tilbake så kanskje begge eggene har festet segÅnei, så trist å leseDa gikk det ikke vår vei denne gangen hellerKrysser fingrene for resten av dere her inne
Masse lykke til
![]()