September 2016

Mener denne testen måler over 25, da det ikke er en slik tidlig test. Er kun disse jeg har, pluss en dobbelpakk med CB, tenkte å vente med CB til over helgen, men kanskje jeg skal bruke den imorgen.

Tok ny test nå når jeg kom hjem, og får fremdeles strek, om enn veldig svak, så får nok bare se det an til imorgen.. :(
Kjære deg❤ d at du får utslag så tidlig er kjempebra:)men kroppen din har såvidt begynt å produsere Hcg..de fleste har blendahvite tester så tidlig..Du har svak strek,men er sikker på den vil bli sterkere i morgen og søndag:) Og ta kun testen på morgenurin da er d i hvertfall større sjanse for sterkere strek. På 14 dpo hadde jeg 81 i hcg..å d vil si hcg på max 30 sikkert på 12 dpo da jeg tok første test.. så ikke bekymre deg ❤ Har du noen gravidtegn?

Kjære deg❤ d at du får utslag så tidlig er kjempebra:)men kroppen din har såvidt begynt å produsere Hcg..de fleste har blendahvite tester så tidlig..Du har svak strek,men er sikker på den vil bli sterkere i morgen og søndag:) Og ta kun testen på morgenurin da er d i hvertfall større sjanse for sterkere strek. På 14 dpo hadde jeg 81 i hcg..å d vil si hcg på max 30 sikkert på 12 dpo da jeg tok første test.. så ikke bekymre deg ❤ Har du noen gravidtegn?
Takk for tilbakemelding ❤ Følelsesmessig føler jeg meg som en berg og dalbane! I det ene minuttet veldig glad for den svake streken, mens i det neste utrolig lei meg for at jeg ikke fikk sterkere strek idag, når jeg ser så mange andre gjør det så tidlig! Ønsket om babydrømmen er så utrolig sterkt, kombinert med denne psykiske påkjenningen IVF er, gjør at bekymringen og usikkerheten er der hele tiden. Takk for at du deler hvordan din hcg var, det gjør dette mye enklere. Jeg får nok bare være tålmodig og vente til imorgen eller søndag. ❤

Alle graviditetstegn tror jeg ikke på helt enda, da de sa at Lutinusen kunne forårsake mye av dette, men jeg får bølger av kvalme som kommer og går, og jeg blir ordentlig kvalmen av mannens shampoo som han har brukt hele tiden. I tillegg kjenner jeg at det strekker i underlivet, men dette kan jo også være etter selve uttaket.

Tusen takk ihvertfall, og skal oppdatere imorgen med ny test! ❤

Takk for tilbakemelding ❤ Følelsesmessig føler jeg meg som en berg og dalbane! I det ene minuttet veldig glad for den svake streken, mens i det neste utrolig lei meg for at jeg ikke fikk sterkere strek idag, når jeg ser så mange andre gjør det så tidlig! Ønsket om babydrømmen er så utrolig sterkt, kombinert med denne psykiske påkjenningen IVF er, gjør at bekymringen og usikkerheten er der hele tiden. Takk for at du deler hvordan din hcg var, det gjør dette mye enklere. Jeg får nok bare være tålmodig og vente til imorgen eller søndag. ❤

Alle graviditetstegn tror jeg ikke på helt enda, da de sa at Lutinusen kunne forårsake mye av dette, men jeg får bølger av kvalme som kommer og går, og jeg blir ordentlig kvalmen av mannens shampoo som han har brukt hele tiden. I tillegg kjenner jeg at det strekker i underlivet, men dette kan jo også være etter selve uttaket.

Tusen takk ihvertfall, og skal oppdatere imorgen med ny test! ❤
Vet akkurat hvordan du har d❤ d tar på veldig å gå sånn i usikkerhet..d går opp og ned hele tiden..glad,trist,redd,oppgitt ja alle følelser som fins..Sånn er denne ivf karusellen.
Men tenk på hva du har fått til på første forsøk, du har vært igjennom uker med medisinering, du har tatt ut fine egg,du har fått satt ett tilbake og du har egg på frys:)
Vet d er lett og si men prøv så godt du kan å tenke positivt,gled deg over streken du ser❤ Og som du sier så er d vanskelig å merke symptomer så tidlig..men strekking/stikking er bra tegn,da skjer d noe der nede:)d jeg merket d med var vel egentlig bare mensmurringer/stikking som om mensen skulle komme..kvalmen kom for noen dager siden:meh:
Krysser alt for sterkere strek i morgen❤

Da kan jeg si det med sikkerhet, jeg er gravid! ❤❤

Jeg er så glad jeg bare gråter, etter over 6 års prøving har vi endelig blitt gravide!

Gratulerer så mye!!! Det føles ekstra godt når de som har prøvd i så mange år klarer det ❤

Jeg er så glad jeg bare gråter, etter over 6 års prøving har vi endelig blitt gravide!

Åååååå❤❤ nå ble jeg så glad på dine vegne:) Jeg har ligget på badet med hode i do en time:sour::wacky: har aldri kastet opp før når jeg har vært gravid men nå er d helt jævlig :p
Har vært inne å sjekket flere ganger i håp om at d skulle komme en glad melding:)
Glemte å fortelle deg i går ang hcg og hvordan verden kan gå i grus pga en test..på mandag så forventet jeg å få 3+ på cb fordi jeg regnet med å ha 3100 og derfor over 2000 som er grensen for 3+..Tok testen etter blodprøven å den viste 2-3..da var jeg sikker på at alt var gått til H***! Sov nesten ikke den natta..dagen etter fikk jeg svar på blodprøven den var på 4800!! Så ikke stol blindt på tester sier bare jeg! D var min siste test for å si d sånn:p
Ser der ogå har slitt i 6 år..samme som oss, men nå snur d for oss begge❤

Nok engang Gratulerer så mye❤

Åååååå❤❤ nå ble jeg så glad på dine vegne:) Jeg har ligget på badet med hode i do en time:sour::wacky: har aldri kastet opp før når jeg har vært gravid men nå er d helt jævlig :p
Har vært inne å sjekket flere ganger i håp om at d skulle komme en glad melding:)
Glemte å fortelle deg i går ang hcg og hvordan verden kan gå i grus pga en test..på mandag så forventet jeg å få 3+ på cb fordi jeg regnet med å ha 3100 og derfor over 2000 som er grensen for 3+..Tok testen etter blodprøven å den viste 2-3..da var jeg sikker på at alt var gått til H***! Sov nesten ikke den natta..dagen etter fikk jeg svar på blodprøven den var på 4800!! Så ikke stol blindt på tester sier bare jeg! D var min siste test for å si d sånn:p
Ser der ogå har slitt i 6 år..samme som oss, men nå snur d for oss begge❤

Nok engang Gratulerer så mye❤
Tusen takk!! ❤ ❤ ❤ Jeg er så glad!!
Nei, de testene skaper nok mye frustrasjon! Men idag er jeg bare så uendelig glad!! :happy093

Så dumt at du har fått sånn kvalme, men allikevel kanskje, litt godt..? :P
Jeg tenker det er vel litt bekreftende på graviditeten :P

Gratulerer!!! :D

Hurra :-) Gratulerer❤

Tusen takk!! ❤ ❤ ❤ Jeg er så glad!!
Nei, de testene skaper nok mye frustrasjon! Men idag er jeg bare så uendelig glad!! :happy093

Så dumt at du har fått sånn kvalme, men allikevel kanskje, litt godt..? :p
Jeg tenker det er vel litt bekreftende på graviditeten :p
Kan være kvalm hele svangerskapet jeg så lenge d kommer en baby tilslutt:p
Du har vel vært å sett på den testen × antall ganger i dag tenker jeg:D
Blir d en cb på deg i morgen da?:p

Gratulerer!!! :D
Hurra :) Gratulerer❤
Åååå hurra!!:joyful: Så fantastiske nyheter! :Heartbigred Gratulerer så mye!!!
Tusen takk kjære dere!! ❤ ❤ ❤
Kan være kvalm hele svangerskapet jeg så lenge d kommer en baby tilslutt:p
Du har vel vært å sett på den testen × antall ganger i dag tenker jeg:D
Blir d en cb på deg i morgen da?:p
Haha, det skjønner jeg, tenker litt sånn jeg og, ønsker alle symptomer velkommen!

Jaa, blir definitivt CB imorgen! Og ja, jeg kan ikke gjøre annet enn å gå å sjekke testen, har den med meg rundt når jeg går i huset nå, og vifter litt foran mannen for han er en smule irritert for at jeg ikke ventet til TD :P

Idag det som kom ut er rosa lutinus... så jeg er sikker at det gikk ikke denne gang.

Må jeg vente til 3 uker etter uttak for å ringe Ullevål eller kan jeg ringe idag 14dpo?

Back
Topp