Feyra
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sommerfuglene 2017
Søvnløs i september 2025
Pumpkin Bumps 2025
Uff, så trist, forstår godt du ønsker å ta blodprøver nå!Jeg er bare "litt" hysteriskD er fordi jeg har hatt 3 MA før der fosteret har død i uke 5-6 og 8 men jeg har ikke merket d før uke 10-12.. så om d er en MA så vil jeg vite d fortest mulig..
Jeg var testoman,tok morgen og kveld når jeg først fikk en strekskal du bare ringe inn svar eller ta blodprøve?
Vet ikke om du tror på dette men har du hørt om ringtesten? Da tar man ett hårstrå eller en tynn tråd gjennom en gullring. Er man gravid kan man ta den over magen,så spørre hvilket kjønn man venter. går ringen i ring er d jente, pendler den frem og tilbake er d guttser på nett d er mange d har stemt på så jeg måtte prøve
til meg gikk den i ring og frem og tilbake så kanskje begge eggene har festet seg
om man ikke er gravid kan man visst ta den over håndleddet over pulsåren..da kan man spørre feks..barn 1 stoppe ringen barn 2 osv. Når ringen ikke beveger seg men er i ro da er d antallet og kjønn man vil få
er litt kreapy
men er litt morsomt da
![]()
Vet ikke helt hva de vil, tenker jeg ringer inn neste uke og så hører jeg hva veien videre er. Har gått privat, så vet ikke om det er noe automatikk i lege/jordmor, eller om en må ordne alt selv. Vet egentlig fint lite da dette er første gang for oss
Ang kjønn, tror jeg venter litt med gifteringen over magen, tror jeg hadde sett greit sprø ut her på kontoret