September 2016

Hei damer :) Jeg og mannen har nett gjennomført AIH, som ikke ble noe positivt utfall av.. I dag begynte jeg på hormonstimulering, og skal prøve IVF for første gang i september!! Veldig spent :)

Ikm i dag, spraydag 9 (14 dpo). Fått så ømme pupper, er det normalt på spray? Tok en test 11dpo som var negativ

Ikm i dag, spraydag 9 (14 dpo). Fått så ømme pupper, er det normalt på spray? Tok en test 11dpo som var negativ

Man kan jo aldri vite, hadde tatt en ny test jeg. Ellers så er det dessverre mange bivirkninger av sprayen som ligner på gravidsymptomer... Hvilken går du på? Jeg går på suprecur, her går det i hodepine og surrete hode Lykke til, kanskje det er en liten spire hos deg

Man kan jo aldri vite, hadde tatt en ny test jeg. Ellers så er det dessverre mange bivirkninger av sprayen som ligner på gravidsymptomer... Hvilken går du på? Jeg går på suprecur, her går det i hodepine og surrete hode Lykke til, kanskje det er en liten spire hos deg
Er igrunnen mest redd for at jeg ikke blir nedregulert... Hadde forventet meg mer "død" kropp ift menssmerter og ømme pupper også er det helt motsatt. Frykter ukesvis på spray;)

Får kanskje uansett ta en test i morgen bare for å være sikker

Bruker Synarela:)

Da er jeg på dag 4 med hormonsprøyter - 4 more to go! Skal på ultralyd fredag 26/8 :) Veldig spent... Håper virkelig det går nå - aldri sett en positiv g-test i mitt liv. Kommer til å dåne når den dagen kommer!!

Har dere måtte vente lenge før dere fikk starte med Ivf? :)

Nei vi ringte i juni og kunne egentlig begynne med en gang. Men siden blodprøvene mine var over et år gamle måtte jeg ta nye på forskjellige syklusdager. Så kom ferien og da måtte vi vente til etter ferien :happy: Hvor lenge har dere ventet?

Nei vi ringte i juni og kunne egentlig begynne med en gang. Men siden blodprøvene mine var over et år gamle måtte jeg ta nye på forskjellige syklusdager. Så kom ferien og da måtte vi vente til etter ferien :happy: Hvor lenge har dere ventet?

Vi venter fortsatt på å få tildelt donor, og det har vi ventet på i 10 mnd og 14 dager :) Men har nå fått beskjed om at det vil komme brev til oss forhåpentligvis ila neste uke :) Men hva som skjer etter det, aner jeg ikke. Vet bare at vi skal ha IVF.

Hvor mange her inne har lyktes med ivf før? :)
Vi fikk en jente i januar 2015:-) Hadde da hatt tre mislykkede ferskforsøk, men hadde ett egg i fryseren som resulterte i henne. Nå som det blir fryseforsøk igjen (etter to mislykkede ferskforsøk), satser jeg på at vi kan få en liten søster eller bror i hus i 2017!

Flere som sliter med søvn når man tar menopur? Holder på andre runde og d samme skjer nu, våkner kl 5. D skjedde ikke når æ gikk på puregon..
Jeg bruker bemfola, men og prednisolon.. Jeg sliter også med søvnen, men vet ikke helt hva som gjør det.. Jeg tok prednisolon på kvelden, men flyttet den til morgenen og nå er søvnen litt bedre, så var kanskje pga den...

Heisann,

Så gøy å lese om alle som er i gang. Dette blir spennende utover :)

Jeg var utrolig heldig, og ble gravid på første ICSI aug-14. Da hadde vi prøvd i 3 år med diverse hormonkurer osv. Problemet vårt er min syklus (manglende EL).

Nå er vi i gang med søskenforsøk. Jeghar 3 egg på frys. Blir innsett i stimulert syklus, har startet med østrogen, første UL om ca 10 dager :) noen med erfaringer? Redd eggene ikke tåler opptining...de er fryst ned på dag 2!

Jeg bruker bemfola, men og prednisolon.. Jeg sliter også med søvnen, men vet ikke helt hva som gjør det.. Jeg tok prednisolon på kvelden, men flyttet den til morgenen og nå er søvnen litt bedre, så var kanskje pga den...

Vet mange reagerer med søvnløshet på prednisolon ja, bør helst taes om morgenen pga det :)

Sniker igjen litt her inne. Hadde AIH den 23.8 + kos hjemme med min kjære. IKM 6. september (uke 36) :)

Hvor slaviske er dere med tidspunktet på sprayen? Hadde det innmari travelt på jobb idag, og fikk ikke sprayet før 1,5 timer etter jeg skulle. Har det veldig mye å si tror dere? Andre som har gjort det samme? :eek:

Hvor slaviske er dere med tidspunktet på sprayen? Hadde det innmari travelt på jobb idag, og fikk ikke sprayet før 1,5 timer etter jeg skulle. Har det veldig mye å si tror dere? Andre som har gjort det samme? :eek:

Det går veldig fint! På min klinikk sa de: Fint hvis du ikke utsetter det mer enn 2 timer :)

Back
Topp