Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikm i dag, spraydag 9 (14 dpo). Fått så ømme pupper, er det normalt på spray? Tok en test 11dpo som var negativ
Er igrunnen mest redd for at jeg ikke blir nedregulert... Hadde forventet meg mer "død" kropp ift menssmerter og ømme pupper også er det helt motsatt. Frykter ukesvis på sprayMan kan jo aldri vite, hadde tatt en ny test jeg. Ellers så er det dessverre mange bivirkninger av sprayen som ligner på gravidsymptomer... Hvilken går du på? Jeg går på suprecur, her går det i hodepine og surrete hode Lykke til, kanskje det er en liten spire hos deg
Jeg har også kjempeømme bryster, så dette er nok normalt antar jeg. Bruker Synarela jeg også!Ikm i dag, spraydag 9 (14 dpo). Fått så ømme pupper, er det normalt på spray? Tok en test 11dpo som var negativ
Testet igjen i dag og var neg så da er det nok vanligJeg har også kjempeømme bryster, så dette er nok normalt antar jeg. Bruker Synarela jeg også!
Testet igjen i dag og var neg så da er det nok vanlig![]()
Har dere måtte vente lenge før dere fikk starte med Ivf?![]()
Hvor lenge har dere ventet?Nei vi ringte i juni og kunne egentlig begynne med en gang. Men siden blodprøvene mine var over et år gamle måtte jeg ta nye på forskjellige syklusdager. Så kom ferien og da måtte vi vente til etter ferienHvor lenge har dere ventet?
Vi fikk en jente i januar 2015Hvor mange her inne har lyktes med ivf før?![]()
Jeg bruker bemfola, men og prednisolon.. Jeg sliter også med søvnen, men vet ikke helt hva som gjør det.. Jeg tok prednisolon på kvelden, men flyttet den til morgenen og nå er søvnen litt bedre, så var kanskje pga den...Flere som sliter med søvn når man tar menopur? Holder på andre runde og d samme skjer nu, våkner kl 5. D skjedde ikke når æ gikk på puregon..
Jeg bruker bemfola, men og prednisolon.. Jeg sliter også med søvnen, men vet ikke helt hva som gjør det.. Jeg tok prednisolon på kvelden, men flyttet den til morgenen og nå er søvnen litt bedre, så var kanskje pga den...
Hvor slaviske er dere med tidspunktet på sprayen? Hadde det innmari travelt på jobb idag, og fikk ikke sprayet før 1,5 timer etter jeg skulle. Har det veldig mye å si tror dere? Andre som har gjort det samme?![]()