Mokki87
Betatt av forumet
Så bra!Har en ivf datter på 15 mnd
Holder på med nesespray og e overraska at æ ikke har hodepine enda. Bruker bestandig å få d..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!Har en ivf datter på 15 mnd
Holder på med nesespray og e overraska at æ ikke har hodepine enda. Bruker bestandig å få d..
Har dere det ja!! Prøvde dere lenge på henne? Her satt 1. før vi rakk å prøve. Hun er født i 2013. Nå har vi prøvd siden nov-14. 3 kjemiske og en ma i uke 8. Slet med rester i flere mnd etter ma så har vel prøvd 12-13 pp totalt. Er 36 år så føler jeg ikke har noe tid å miste!
Jeg har hatt tynn slimhinne hver mnd så tipper det er derfor jeg skal til ul før sprøytestart.
Hva er deres historie?
Det gjør jeg også!! Tvi tvi!Vi ble gravid første mnd uten p-piller. Da hun var 6 mnd så bestemte vi at vi ville prøve igjen. Vi ønsket ikke å ha så stort mellomrom mellom. Slik gikk d ikke.
Jeg har pcos + mannen har få å dårlige svømmere.
Men nå er vi hvertfall i gang. Krysser fingrer å tær for at dette går bra
Slenger meg med her. Skal igjennom icsi for første gang, og er svært spent på hva som kommer. Skal starte med nesespray den 19. august og har kontroll den 31 på Riksen. Er spennende å følge med på denne tråden!
2. Ferskforsøk. Har aldri fått noe i frys så d bynte å bli litt spennende når man vet at d bare e 3 sjansa..Så bra!Ble det mange runder før lillejenta satt? Lykke til med neste mirakel
![]()
Jeg skal kombinere 150Menopur med 150Gonal-F denne runden. Ble avbrutt pga at kroppen responderte sent (men godt) på
menopur300 før sommeren.
Noen som har prøvd denne komboen før?
Spennende! Fikk 300 Menopur i juni, svarte både sent og ikke optimalt på det... så spent på denne komboen!Sniker litt fra augustklubben
Jeg gikk på den samme komboen. Fikk mange og store eggposer. 18 egg ut og var i grenseland overstimulert. Hadde 9 dager med sprøyter.
HeiMelder meg inn her, vi skal i gang med første forsøk og kort protokoll. Skal ringe inn mens i starten av september, så jeg håper at det blir i September! Veldig spennende dette, håper dette kan gå veien for oss alle sammen!
![]()
Spent på hvor mange egg det blir til sluttMå si at jeg foretrekker gonal-f fremfor menopur! Litt skummelt å blande og dosere selv,men blir sikkert vant med det. Mye lettere å frakte gonal-f pennen i forhold til menopur også. Men blir det flere egg og gode egg så er Menopur en favoritt fordet![]()
Håper på en søskenflokkSpent på hvor mange egg det blir til sluttHåper på terminspire og en søskenflokk på frys ❤
![]()