Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennendeDa ser det ut som at jeg hører til her. Var på konsultasjon hos klinikk Hausken i dag og sambo og jeg har bestemt oss for å starte opp med vårt første ivf-forsøk neste suklus. Er på cd 11 i dag og har hatt sykluser på mellom 22 og 27 dager de siste månedene. Skal begynne med sprøyter på cd 2 neste syklus.Innsett blir sannsynligvis i slutten av måneden hvis alt går bra. Veldig spennende å kunne følge med på dere andre som ligger litt før i løypen
![]()
Så trist å lese, sender deg en god klemJa, var i 11 uke og fant hjertelyd, men satt i eggleder.. Har fjernet begge egglederne så det skjer ikke igjen iallefall![]()
Å, nå er jeg så oppgitt, altså! Ringte til Ullevål i dag for å forklare at jeg nå får mens og avtale oppstart av medisin for fryseforsøk. Nå var det tydeligvis fullt, så jeg må vente til neste mens før jeg starter på medisin. Dvs. at innsett da ikke blir før i oktober. Jeg er så utrolig lei av å vente at det er til å gråte av:-(
Å så kjekt at du også er hos Hausken!Så spennendeer hos Hausken selv
skal på UL kontroll i morgen
sprøytedag 10 i dag
uttak fredag eller mandag
Gleder meg til å følge deglykke til
husker vi var litt sånn at det føltes uvirkelig etter samtalen at det gikk så fort før vi kom igang
men tiden snegler seg avgårde nå kjekt å henge her inne så lenge
![]()
Weeeeee, grattis med god fangst ❤❤Uttak gjennomført og ni egg ut. Fornøyd med detMåtte de fleste bli befruktet og overleve videre, tvi tvi
![]()
Krysser fingrene for dere ❤Uttak gjennomført og ni egg ut. Fornøyd med detMåtte de fleste bli befruktet og overleve videre, tvi tvi
![]()
Takk! Ja, ikke noe annet å gjøre enn å vente og krysse fingrene for at neste forsøk går bra!Så kjedelig, skjønner at du er oppgitt da jaAkkurat som om det ikke er nok venting fra før.
Får håpe tiden frem mot neste mens går fort for deg![]()
Vanligvis ringer man jo ikke mens hvis d e fullt! Dårlig gjort av sykehus.. Utrolig kjedelig å måtte vente en hel mnd til, man blir jo ikke yngre så kan tenke mæ at d stresser ekstra.. Men lykke til i oktober da..Å, nå er jeg så oppgitt, altså! Ringte til Ullevål i dag for å forklare at jeg nå får mens og avtale oppstart av medisin for fryseforsøk. Nå var det tydeligvis fullt, så jeg må vente til neste mens før jeg starter på medisin. Dvs. at innsett da ikke blir før i oktober. Jeg er så utrolig lei av å vente at det er til å gråte av:-(
Å så kjekt at du også er hos Hausken!Er du i Haugesund eller Bergen? Jeg er i Bergen. Ja, du har helt rett i at det føltes litt uvirkelig når de sa at vi kunne starte opp ivf ved neste mens
. Og det var en så klar anbefaling om ivf at sambo som i utgpkt var litt skeptisk nå er om bord. Er veldig takknemlig for at vi har mulighet til å gå privat for skal først til offentlig gyn for å bli henvist i slutten av september og det tar visst nærmere ett år fra henvisning til forsøk på Haukeland. Masse lykke til på UL i morgen! Håper de finner mange fine egg.
![]()
Hurra!! La dette bli måneden der vi når nye høyder!!! MAASSE STREKER!Dere , idag er det 1. September![]()
Endelig er vår måned kommet!!
Masse lykke til alle sammenhåper på mange positive tester i løpet av måneden