September 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Hei har sendt melding til ALN89 for en god stund siden, men ser ikke at jeg har fått tilgang.. ;)
 
Hei har sendt melding til ALN89 for en god stund siden, men ser ikke at jeg har fått tilgang.. ;)

Samme her, spurte for en mnd siden og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding eller fått tilgang..
 
Jeg har og sendt melding til samme som dere andre her, flere uker siden, men ikke fått tilgang. .
 
Men til dere som er på skjult forum, er det mye aktivitet der forhold til her? Syns nå det er utrolig dårlig at vi ikke får svar på forespørsmål om tilgang !
 
Hei har sendt melding til ALN89 for en god stund siden, men ser ikke at jeg har fått tilgang.. ;)
Samme her, spurte for en mnd siden og fortsatt ikke fått noe tilbakemelding eller fått tilgang..
Hei, jeg har ikke fått meld av dere før! Kan dere dobbeltsjekke at dere har sendt til meg??

Fint for meg å få vite om det er meldinger på "avveie" så jeg kan ta det opp med forumansvarlig!
 
For ordens skyld:
Om dere vil ha tilgang MÅ dere sende meg en meld. Får dere ikke til å sende meld må dere ta kontakt med forumansvarlig Tamara for å få fikset problemet med å sende meldinger. Jeg har ikke kapasitet til å gå inn her å oppsøke de som ønsker tilgang dessverre.
 
Ser nå at flere har skrevet på PROFILVEGGEN min, dere skal sende en meld/pm til meg! Jeg sjekker ut de som har skrevet på veggen nå, men fra i dag kommer jeg kun til å ta de som sender meg en meld i innboksen.
 
Back
Topp