September 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Får heller ikke opp gruppa selv om jeg har blitt godkjent
Jeg finner heller ikke det skjulte forumet..? Har iphone.
Ikke jeg heller. Har også iPhone..
Ikke jeg heller

Har gruppen dukket opp hos dere nå/har dere funnet den? :)
Man får tilgang til gruppen når banneren dukker opp under bildet deres, da skal den ligge øverst i september forumet sammen med dagbøkene/bildene våre.
Har dere banneren men finner enda ikke gruppen, prøv å logg ut og inn igjen :) Eller reinstaller appen ;)
 
Jeg har både reinstallert app og logget meg inn og ut, men fortsatt ingen banner og ingen gruppe å finne...
 
Jeg har både reinstallert app og logget meg inn og ut, men fortsatt ingen banner og ingen gruppe å finne...
Så rart, jeg fikk beskjed at du fikk tilgang 23:59 på mandag. Kunne du sendt en pm til forumansvarlig Tamara? Så finner nok hun ut hva som er galt :)
(jeg ser forresten banneren din nå)
 
Jeg har endret nick som jeg ble bet om og gjøre, men har alikevell ikke tilgang..
 
Jeg har endret nick som jeg ble bet om og gjøre, men har alikevell ikke tilgang..
Jeg har ikke bedt noen endre nick, som sagt du må sende meg pm for å få tilgang, jeg vet ikke hva nicket ditt var før da men jeg tror ikke vi har snakket sammen? Alt står i det første innlegget ;)
 
Jeg finner den ikke? Har lastet ned appen på nytt & logger ut og inn.. Hmm?
Forumansvarlig må legge deg til når jeg har sjekket at du oppfyller kriteriene og skrevet deg på listen, du får banner opp under bildet ditt her da skal du klare å finne gruppen øverst på septemberforumet ;)
 
Eg venta og venta på å få tilgang? Skal det ta så lang tid? Var "godkjent" på onsdag?
 
Jeg finner ikke forumet!
Har slettet appen og lastet opp på nytt, og logget ut og inn flere ganger...
 
Back
Topp