September 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Jeg får ikke opp forumet. har sendt melding til Olivia90 og har oppfylt kriteriene. Hvor er det jeg skal finne det?
 
Får du opp forumet??? Står jo ikke at du har tilgang til septemberskattene 2015? Står oktoberskattene på deg... Skjønner ingenting jeg nå...
Kan du sjekke om jeg har fått tilgang hvis du kan se det?:)
 
Hadde det ikkje gått an å berre skrevet navnet sitt her, og så legger olivia90 oss til dersom me kan få tilgang? Får fortsatt ikkje til å senda pm

Hei :) Jeg har sjekket deg ut, og du oppfyller kriteriene for å bli med. Har lagt deg til ;)
 
Supert takker å bukker
 
Hei :) Jeg har sjekket deg ut, og du oppfyller kriteriene for å bli med. Har lagt deg til ;)

Kan du forklare meg hvor forumet skal ligge når vi får tilgang? Har prøvd å avinstallere appell flere ganger, og også sjekket det ut på pc. Kommer ikke opp, hvertfall ikke så jeg finner det...
 
Kan du forklare meg hvor forumet skal ligge når vi får tilgang? Har prøvd å avinstallere appell flere ganger, og også sjekket det ut på pc. Kommer ikke opp, hvertfall ikke så jeg finner det...

Jeg sliter desverre med at jeg ikke får det opp selv, så tror nok forumansvarlig kan hjelpe mer her enn meg :/
 
Kor visest forumet hen?
 
jeg og vil! åssen får jeg sendt PM da? får ikke opp det når jeg trykker linken på navnet brukernavnet hennes......*muli et brainfart øyeblikk*
 
Back
Topp