Har du funnet frem?
(jeg får vist ikke opp alle som quoter innleggene mine, så beklager sene svar )
Hei olivia90!
Finner ikke ut hvordan jeg sender deg PM. Jeg ønsker å være med på det skjulte forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du funnet frem?
(jeg får vist ikke opp alle som quoter innleggene mine, så beklager sene svar )
Hei Har sendt deg en meldingHei olivia90!
Finner ikke ut hvordan jeg sender deg PM. Jeg ønsker å være med på det skjulte forumet
Hei Du skal egentlig sende meg en pm for å få tilgang, men siden jeg så det her så har jeg sjekket og du oppfyller alle kriteriene. Har lagt deg til, men vær obs på at det kan ta litt tid før du får tilgang da forumansvarlig må legge til alle etter jeg har sjekket at dere oppfyller kriteriene Du har nok tilgang iløpet av dagenKan jwg ha tilgang til skjult forum nå? Hvordan kan jeg få det?
Takk kommer det opp automatisk?Hei Du skal egentlig sende meg en pm for å få tilgang, men siden jeg så det her så har jeg sjekket og du oppfyller alle kriteriene. Har lagt deg til, men vær obs på at det kan ta litt tid før du får tilgang da forumansvarlig må legge til alle etter jeg har sjekket at dere oppfyller kriteriene Du har nok tilgang iløpet av dagen
Når du får sånn banner under bildet ditt så er det på plass da kommer forumet opp i september forumet oppe med dagbøkene og bildene derTakk kommer det opp automatisk?
Tar det lang tid? Ikke kommet enda.Når du får sånn banner under bildet ditt så er det på plass da kommer forumet opp i september forumet oppe med dagbøkene og bildene der
det varrierer veldig etter når forumansvarlig har tid til å legge inn :/Tar det lang tid? Ikke kommet enda.
Lurer på en ting til; hvor kan jeg endre passordet mitt?
Fått tilgang nådet varrierer veldig etter når forumansvarlig har tid til å legge inn :/
passordet vet jeg ikke, men kanskje på mine sider?
Tar det lang tid? Ikke kommet enda.
Lurer på en ting til; hvor kan jeg endre passordet mitt?
Jeg har sendt melding til forumansvarlig og venter enda på svar. Det blir nok fikset opp i ganske snart..Jeg fikk visstnok tilgang 08.03, men jeg har fremdeles ikke tilgang til skjult forum..