September 2015 har fått skjult forum! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Kan jwg ha tilgang til skjult forum nå? Hvordan kan jeg få det? :)
 
Kan jwg ha tilgang til skjult forum nå? Hvordan kan jeg få det? :)
Hei :) Du skal egentlig sende meg en pm for å få tilgang, men siden jeg så det her så har jeg sjekket og du oppfyller alle kriteriene. Har lagt deg til, men vær obs på at det kan ta litt tid før du får tilgang da forumansvarlig må legge til alle etter jeg har sjekket at dere oppfyller kriteriene :) Du har nok tilgang iløpet av dagen ;)
 
Hei :) Du skal egentlig sende meg en pm for å få tilgang, men siden jeg så det her så har jeg sjekket og du oppfyller alle kriteriene. Har lagt deg til, men vær obs på at det kan ta litt tid før du får tilgang da forumansvarlig må legge til alle etter jeg har sjekket at dere oppfyller kriteriene :) Du har nok tilgang iløpet av dagen ;)
Takk :) kommer det opp automatisk?
 
Når du får sånn banner under bildet ditt så er det på plass ;) da kommer forumet opp i september forumet oppe med dagbøkene og bildene der ;)
Tar det lang tid? Ikke kommet enda.
Lurer på en ting til; hvor kan jeg endre passordet mitt? :)
 
Jeg fikk visstnok tilgang 08.03, men jeg har fremdeles ikke tilgang til skjult forum..
 
Jeg har plutselig fått tilgang til oktober 2015 sin skjulte gruppe istedet for september 2015 sin, hvem kan fikse dette?
 
Jeg ønsker veldig gjærne også tilgang, men får heller ikke sendt pm :/
 
Hva har skjedd med sjult forum? Vært medlem der lenge, men nå er det borte hos meg...
 
Jeg vil ha tilgang med jeg får ikke sendt pm :(
 
Back
Topp