God bedringSpennings hodepine fra H idag
Blir så kvalm at jeg vil spy…
Får hoppes alle dere andre får en super dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedringSpennings hodepine fra H idag
Blir så kvalm at jeg vil spy…
Får hoppes alle dere andre får en super dag
Å så deilig.Mannen har foreslått at jeg skal ta meg en ukes tid i Spania i høst. Mens han og frøkna er hjemme. For en mann!
Nei blir alene i såfall, får å besøke min bestemor.Å så deilig.
Regner med at du tar med deg ei venninne![]()
Wow så fint. Sko ønske min kom med en sånn forslag.Mannen har foreslått at jeg skal ta meg en ukes tid i Spania i høst. Mens han og frøkna er hjemme. For en mann!
Jeg tror han vil ha meg ut av huset for å male resten av soverommet. Og min bestemor holder på å bli gammel, 80 år, vi vet ikke hvor lenge vi får beholde hu. Så han vil at jeg skal tilbringe litt tid med hu.Wow så fint. Sko ønske min kom med en sånn forslag.
Det er heller 9 åringer som sier mamma du sko ha vart på spahotell i 1 uke uten oss barn og pappa. Bare nye stillheten og pleie deg selv
Fint tenkt av han .Jeg tror han vil ha meg ut av huset for å male resten av soverommet. Og min bestemor holder på å bli gammel, 80 år, vi vet ikke hvor lenge vi får beholde hu. Så han vil at jeg skal tilbringe litt tid med hu.
Klem.Jeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen"![]()
Jeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen"![]()
Hvordan går det idag?Jeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen"![]()
Han lever nå fortsatt. Stemor har vært her inatt, hatt en god natt. Sover mye, og er veldig sliten. Er nok ikke lang tid igjenHvordan går det idag?![]()
UsjHan lever nå fortsatt. Stemor har vært her inatt, hatt en god natt. Sover mye, og er veldig sliten. Er nok ikke lang tid igjen![]()
Sender deg en stor klemJeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen"![]()
Stor klemJeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen"![]()