Sensommer-skravle, august.

Hjemmebesøk unnagjort, snart avgårde på neste avtale, håper å få tatt ett bad også før jeg skal på trening i kveld

Mannen har foreslått at jeg skal ta meg en ukes tid i Spania i høst. Mens han og frøkna er hjemme. For en mann!
Å så deilig.
Regner med at du tar med deg ei venninne :)

Mannen har foreslått at jeg skal ta meg en ukes tid i Spania i høst. Mens han og frøkna er hjemme. For en mann!
Wow så fint. Sko ønske min kom med en sånn forslag.
Det er heller 9 åringer som sier mamma du sko ha vart på spahotell i 1 uke uten oss barn og pappa. Bare nye stillheten og pleie deg selv

Wow så fint. Sko ønske min kom med en sånn forslag.
Det er heller 9 åringer som sier mamma du sko ha vart på spahotell i 1 uke uten oss barn og pappa. Bare nye stillheten og pleie deg selv
Jeg tror han vil ha meg ut av huset for å male resten av soverommet. Og min bestemor holder på å bli gammel, 80 år, vi vet ikke hvor lenge vi får beholde hu. Så han vil at jeg skal tilbringe litt tid med hu.

Jeg tror han vil ha meg ut av huset for å male resten av soverommet. Og min bestemor holder på å bli gammel, 80 år, vi vet ikke hvor lenge vi får beholde hu. Så han vil at jeg skal tilbringe litt tid med hu.
Fint tenkt av han .

Jeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen" :Heartblue:(
Klem.

Så tungt.

Jeg er helt ødelagt nå. Tror jeg har sett pappa for siste gang. Han er veldig klar for å slippe, sliten. Har vært og sagt farvel, han sa "god natt, *navnet mitt*. Det er ikke sikkert jeg våkner imorgen" :Heartblue:(
❤️ Det er så trist når de selv vil slippe , god klem sendes til deg

Mannen og meg er på nøyaktig samme plan, og helt forskjellig på en gang.

Jeg sitter i sofaen og er totalt utslitt og svimmel.
Ser på mannen og spør om han kan gjøre meg en tjeneste.
Etter hva jeg hører han si, så er det "Selvfølgelig, rød eller hvit"
Jeg svarer hææ??
"Rød eller hvit" hører jeg han svare igjen, og jeg ser ut som er spørsmålstegn.
Så sier han "rød og hvit pille?" (migrenemedisiner)...
Svarer at jeg egen bare lurte på om han kunne lage litt te, og at jeg hørte "rød eller hvit", og syns det var litt tidlig for et glass vin nå hvor ingen av barna er i seng enda :P
Samme plan siden han ønsker det beste for meg, og jeg tolket det også dit hend, men på *litt* forskjellige måter :P

Stor klem :Heartred

Ja vel dere som har større barn. Har en som skall begynne i 5 klassen og trenger en en skolesekk. Tips og råd tas imot. Takk:)

Back
Topp