Sensommer-skravle, august.

Mine har beckmann, der hadde de i den lille sekken også. De fikk velge den de likte best.

Eldste begynner i 9.nå og har den enda. Han gidder ikke bytte, bare for å bytte. Søstra er nok mer typen til å ville ha nytt etterhvert.

Pappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen :Heartblue :(

Klem.
Så fint at dere kunne være der i en fredelig avslutning, men likevel så sårt, så vondt. Så tomt.

Ord blir fattige.

Pappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen :Heartblue :(
Kondolerer❤️❤️❤️❤️❤️

Kondolerer så trist at høre. Klem til deg :Heartred

Tror jeg er litt i sjokk. Begynner å gråte i tide og utide, ikke lyst til å prate med noen.

Det er vel ingen unormnal reaksjon det. Du får ta den tiden du trenger, håper du har gode folk rundt deg.

Sånn for oss andre da: Fredag

Snart er min andre arbeidsuke etter ferien over, dagene flyr!

Om ei uke kommer dagen da jeg har vært mamma i 14 år.

Innen den tid må jeg ha ryddet huset, invitert til selskap, bakt kake og ordnet presang (sistnenvte tror jeg faren tar seg av, det er dnb mastercard-tilbud på power i helga og vi har snakket om å gi ungen smartklokke, den analoge klokka han har hatt iden han var 9 eller noe sånn er knust glass på)
Og levert regnskapsrapport på to kunder. Ironisk nok, den store som jeg bruker 95% qv tiden min på har jeg kontroll på at vi kommer i mål med. Den lille som jeg bare bruker et par timer i mnd på, der har jeg egentlig ikke kontroll på at jeg får et jeg trenger i tide. Jaja. Det ordner seg vel.

Å få huset ryddig og klart til det første selskapet utover mine foreldre eller min bror siden februar 2020 er nok en større oppgave.

Tror jeg er litt i sjokk. Begynner å gråte i tide og utide, ikke lyst til å prate med noen.

Sender deg gode klemmer ❤️
Utrolig trist :/

TikTok er jeg rar som syns at en som nettopp er blitt 8 år har det?
Min eldste er snart 10 år og han ennå ikke tiktok,Snapchat eller Facebook .
Prøver unnvike det så lenge det går

Tiktok er gresk for meg liksom. Vet på en måte hva det er, men håper det er faset ut innen min datter er gammel nok.

Nei. Man har jo ikke noe kontroll over hva som dukker opp på tiktok, så kan være skummelt. Datteren min hadde det en stund da hun var 10, men vi fant ut at det var lurt å slette det. Nå blir hun snart 13, så da kan hun da få lov til å få fb og snap og sånt...

Back
Topp