Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen![]()
![]()
KondolererPappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen![]()
![]()
Klemmer til degPappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen![]()
![]()
Beckmann kanskjeJa vel dere som har større barn. Har en som skall begynne i 5 klassen og trenger en en skolesekk. Tips og råd tas imot. Takk![]()
Det gjør fysisk vondt nå..Klem.
Så fint at dere kunne være der i en fredelig avslutning, men likevel så sårt, så vondt. Så tomt.
Ord blir fattige.
KondolererPappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen![]()
![]()
![]()

Kondolerer så trist at høre. Klem til degPappa sovnet fredelig inn kl 12.30 idag med meg, søsteren min og hans samboer ved sin side. Det var godt for ham å slippe, men fy søren så vondt det er å sitte igjen![]()
![]()

Hvordan går det med deg? Tenker på degDet gjør fysisk vondt nå..![]()
Tror jeg er litt i sjokk. Begynner å gråte i tide og utide, ikke lyst til å prate med noen.Hvordan går det med deg? Tenker på deg
Tror jeg er litt i sjokk. Begynner å gråte i tide og utide, ikke lyst til å prate med noen.
Tror jeg er litt i sjokk. Begynner å gråte i tide og utide, ikke lyst til å prate med noen.
Usj.. stressreaksjon fra kroppen kanskjeOg nå ble jeg liggende med 39 i temp..
Tiktok er gresk for meg liksom. Vet på en måte hva det er, men håper det er faset ut innen min datter er gammel nok.TikTok er jeg rar som syns at en som nettopp er blitt 8 år har det?
Min eldste er snart 10 år og han ennå ikke tiktok,Snapchat eller Facebook .
Prøver unnvike det så lenge det går
TikTok er jeg rar som syns at en som nettopp er blitt 8 år har det?
Min eldste er snart 10 år og han ennå ikke tiktok,Snapchat eller Facebook .
Prøver unnvike det så lenge det går