Sensommer-skravle, august.

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Da er august her og sommeren er på hell.
Her har det regnet i hele natt, men ved å klarne opp nå, og det vil bli en fin dag :)

1. august og jeg har valgt å ta dette også som en feriedag - fornøyd med det valget! Stavanger har ikke akkurat hatt sommervær de ukene jeg har hatt fri, men i dag skinner solen!

Her regner det av og på, tåke borti fjellet, det er visst 14 grader ifølge gradestokken min hjemme. (netatmo, så jeg ser den på mobilen)

Jeg er på jobb, minstemor levert på sfo på ny skole, spennende greier, alt er nytt, men folka er de samme da, vel, og noen til (det er jo slått sammen to skoler)

Sakte men sikekrt kommer jeg igang med jobb, snart vært her en time nå, så jeg har da fått igang hodet og begynt på jobben. Kjenner det skal være godt når dagen er omme og jeg kan reise hjem.

Leverte minsten i bhg til første dag som førskolebarn. Han har gledet seg veldig. Var litt vemodig å se hyllene som var hans og frøknas, som nå andre har fått :p
Gruer meg allerede til å gå på jobb. Klarer jeg å holde kontrollen denne gangen? Klarer jeg å følge opp jobb, unger og pappa på tilfredsstillende vis? Usj, har helt vondt i magen, og starter ikke før neste mandag :sorry:

God dag
August å den har mye fine planer:)

I dag er det samvær , så bursdag til tantebarn og fotballtrening i kveld , får nok dagen til å gå ja:)

Levert barn, ja.
Vi fant ut i går kveld at SFO har planleggingsdag i dag
U er med mannen på kontoret i dsg
Her har Sfo Planleggingsdag de siste 3 dagene før skolen starter, hvert år. Så den er fint plottet i den mentale kalenderen for både meg og mamma, dvs, hun skriver det i boka si også.

Denne arbeidsdagen skal jeg i alle fall fint klare å fylle. Jeg har nok på lista mi til å fylle morgendagen også der det ut til, for jeg står fortsatt på første punkt. 61 mail. Som nå er nede i 25, men en god del av dem er det altså en del å gjøre med som tar tid.

For å ta tre av dem må jeg ta det neste punktet på listen forresten, oppdatere innbetalinger på den kunne hvor det går i kluss i automatikken, hvor kundenummer ikke stemmer med angitt kid. Så det e rmanuel kontroll av hver eneste linje.

Skal ikke kommentere.
Skal ikke kommentere
Skal ikke kommentere.....

Jippi, mot normalt, denne gangen klarte jeg å holde fingrene borte fra tastaturet :P
Det var ikke lett, er noe med at når noe på en FB gruppe har lik bil som oss i samme farge og har gitt den navnet "Tante Rød"...

Skal ikke kommentere.
Skal ikke kommentere

Jippi, mot normalt, denne gangen klarte jeg å holde fingrene borte fra tastaturet :p
Det var ikke lett, er noe med at når noe på en FB gruppe har lik bil som oss i samme farge og har gitt den navnet "Tante Rød"...
Hva i alle dager.. :P

Skal ikke kommentere.
Skal ikke kommentere

Jippi, mot normalt, denne gangen klarte jeg å holde fingrene borte fra tastaturet :p
Av alle ting....

Jeg kunne godt hatt en sånn bil som deg i rødt. Den er lekker. Men jeg hadde ikke valgt det navnet på den...

Jeg har i løpet av ferien landet ned på at vi bør lære oss å kjøre med henger og få mannen med på å dra på tur med henger. Derved er jeg ikke lenger like avhengig av å finne en elbil med over 750-800 liters baggasjerom. Da kan jeg se etter en bil med god plass til 5 folk og litt baggasje, og krok som kan dra en fornuftig henger.
. Det gjør søkekriterier helt annerledes. Gitt at jeg bare får han til å innse det samme.

Men først er det kanskje den andre bilen som skal byttes, som omtalt i forrige tråd, og der er drt helt andre ting å ta tak i.

1. august og jeg har valgt å ta dette også som en feriedag - fornøyd med det valget! Stavanger har ikke akkurat hatt sommervær de ukene jeg har hatt fri, men i dag skinner solen!

Ååh, herlig med litt sommer ❤️

Her regner det av og på, tåke borti fjellet, det er visst 14 grader ifølge gradestokken min hjemme. (netatmo, så jeg ser den på mobilen)

Jeg er på jobb, minstemor levert på sfo på ny skole, spennende greier, alt er nytt, men folka er de samme da, vel, og noen til (det er jo slått sammen to skoler)

Sakte men sikekrt kommer jeg igang med jobb, snart vært her en time nå, så jeg har da fått igang hodet og begynt på jobben. Kjenner det skal være godt når dagen er omme og jeg kan reise hjem.

Er ikke bare bare å starte hodet etter ferie ><

Leverte minsten i bhg til første dag som førskolebarn. Han har gledet seg veldig. Var litt vemodig å se hyllene som var hans og frøknas, som nå andre har fått :p
Gruer meg allerede til å gå på jobb. Klarer jeg å holde kontrollen denne gangen? Klarer jeg å følge opp jobb, unger og pappa på tilfredsstillende vis? Usj, har helt vondt i magen, og starter ikke før neste mandag :sorry:

Sender en klem din vei ❤️ hørtes ut som du kanskje trengte en:/

1 august og frøkna er tilbake i barnehagen !
Savner a litt men syns det er veldig deilig med litt fred..
Her har jeg bare sendt ungene til pappaen.. så, jeg er med mini. Litt deilig det og, si. :P

Jeg har i løpet av ferien landet ned på at vi bør lære oss å kjøre med henger og få mannen med på å dra på tur med henger. Derved er jeg ikke lenger like avhengig av å finne en elbil med over 750-800 liters baggasjerom. Da kan jeg se etter en bil med god plass til 5 folk og litt baggasje, og krok som kan dra en fornuftig henger.
. Det gjør søkekriterier helt annerledes. Gitt at jeg bare får han til å innse det samme.

Men først er det kanskje den andre bilen som skal byttes, som omtalt i forrige tråd, og der er drt helt andre ting å ta tak i.

Henger må jeg og lære meg. Og ta BE.. men av andre grunner. Burde helst kunne kjøre hestehenger nemlig.

Back
Topp