Jada, joda, man må jo ikke annonsere det, og trenger slett ikke campingvogn.Man trenger vel ikke annonsere at man har tatt BE daMÅ ikke ha campingvogn likevel. Men ja, ser den da.
Men først og fremst er tanken å få litt opplæring av pappa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, joda, man må jo ikke annonsere det, og trenger slett ikke campingvogn.Man trenger vel ikke annonsere at man har tatt BE daMÅ ikke ha campingvogn likevel. Men ja, ser den da.
Hørtes langt bedre ut enn fiskekakene våre. Men vi skal ha fisk/fiskemat 1-2 ganger i uka. Så da smart jeg inn fiskekaker i dag. Ikke de beste vi har hatt.Tok med frøkna for å spise vi. Nå sitter hu og gomler pizza mens vi venter tålmodig, for vi er allerede ferdig. XD
Hjelper nok på det ogJada, joda, man må jo ikke annonsere det, og trenger slett ikke campingvogn.
Men først og fremst er tanken å få litt opplæring av pappa
Ja, men jeg er usikker på hvordan jeg klarer å takle de neste mnd (eller hvor lenge pappa skulle leve), og da er det litt trygt å vite at sjefen er klar over situasjonenÆsjda. Men det er noen måneder frem i alle fall. Du får et par måneder på å komme inn i hverdagen først i alle fall?![]()

Oppfrisking av det vi jo tross alt lærte da vi tok lappen. I mitt tilfelle var det pappa som lærte meg det.Hjelper nok på det og
Ja. Det er uten tvil godt å ha en sjef som forstår det.Ja, men jeg er usikker på hvordan jeg klarer å takle de neste mnd (eller hvor lenge pappa skulle leve), og da er det litt trygt å vite at sjefen er klar over situasjonen![]()
Jupp , på vei hjem fra bursdag nå å rekker ikke trening , så lå komme forsent..God dag til deg!
Høres ut som en dag med litt ting som skjedde, ja. Dagen her har gått den og, selv om den er blitt fyllt med ting som 'en dupp' og 'brette klær '.
Ja, men jeg er usikker på hvordan jeg klarer å takle de neste mnd (eller hvor lenge pappa skulle leve), og da er det litt trygt å vite at sjefen er klar over situasjonen![]()
Oppfrisking av det vi jo tross alt lærte da vi tok lappen. I mitt tilfelle var det pappa som lærte meg det.
Pappa lærte meg å rygge med henger for det mente han jeg burde kunneHm, tror ikke jeg fikk noe spesiell læring mtp henger.. i alle fall ikke fysisk, leste sikkert noe på det.
Jupp , på vei hjem fra bursdag nå å rekker ikke trening , så lå komme forsent..
Jaja sånn er det noen dager
Er den tiden det ofte står påPappa lærte meg å rygge med henger for det mente han jeg burde kunne
Teori om lastsikring lærte jeg nok på kjøreskole men i praksis har jeg ikke hatt noe offisiell opplæring. Mannen har vel ikke lært noe annet heller, og hans private øvelse var med meg. Så.... Ja. Pappa har tilbudt seg, eller mamma har tilbudt ham, å lære oss å kjøre med henger. Må bare ta oss tid til å faktisk gjøre det.
Mannen kan ikke lenger spise fiskekaker, med mindre han lager det selv uten løk, løkpulver, hvitløkspulver, og melk med laktose.Hørtes langt bedre ut enn fiskekakene våre. Men vi skal ha fisk/fiskemat 1-2 ganger i uka. Så da smart jeg inn fiskekaker i dag. Ikke de beste vi har hatt.
Noen dager er det sånn. Det går nok bra.Jupp , på vei hjem fra bursdag nå å rekker ikke trening , så lå komme forsent..
Jaja sånn er det noen dager
Og den der tiltaksevnen....Er den tiden det ofte står på![]()
Den og, ja.Og den der tiltaksevnen....
Disse var uten melk, men løk undersøkte jeg ikke. Uten laktose må vi ha for mellomste sin del.Mannen kan ikke lenger spise fiskekaker, med mindre han lager det selv uten løk, løkpulver, hvitløkspulver, og melk med laktose.
Burde rett og slett bare avtale at pappa låner en henger og kommer hit en lørdag ganske snart, så samler vi sammen masse bøss og har tidspress på oss for å gjøre det, så kjører mannen med pappa som veileder på gjenvinningsstasjonen med det, og øver på å rygge og whatnot som trengs. Og evt jeg også øve litt på det før den leveres tilbake. Lese oss opp på lastsikring (jeg kan det da i teorien og det tror jeg mannen også gjør) men detaljer som kuletrykk er vagt for meg. Og formelle regler må friskes opp.Den og, ja.
Burde rett og slett bare avtale at pappa låner en henger og kommer hit en lørdag ganske snart, så samler vi sammen masse bøss og har tidspress på oss for å gjøre det, så kjører mannen med pappa som veileder på gjenvinningsstasjonen med det, og øver på å rygge og whatnot som trengs. Og evt jeg også øve litt på det før den leveres tilbake. Lese oss opp på lastsikring (jeg kan det da i teorien og det tror jeg mannen også gjør) men detaljer som kuletrykk er vagt for meg. Og formelle regler må friskes opp.
Det skal kunne la seg gjøre.
. Den største bøygen er at mannen ikke vil kjøre ned henger på ferie. (på gjenvinningsstasjonen derimot, det vil han jo)
Litt press må vi ha.Høres ut som en god ide for å få gjort både det ene og det andre.
Er jo også lettere å faktisk gjøre det, når hengeren allerede står utenfor![]()