Sensommer-skravle, august.

Man trenger vel ikke annonsere at man har tatt BE da :p MÅ ikke ha campingvogn likevel. Men ja, ser den da.
Jada, joda, man må jo ikke annonsere det, og trenger slett ikke campingvogn.

Men først og fremst er tanken å få litt opplæring av pappa

Tok med frøkna for å spise vi. Nå sitter hu og gomler pizza mens vi venter tålmodig, for vi er allerede ferdig. XD
Hørtes langt bedre ut enn fiskekakene våre. Men vi skal ha fisk/fiskemat 1-2 ganger i uka. Så da smart jeg inn fiskekaker i dag. Ikke de beste vi har hatt.

Jada, joda, man må jo ikke annonsere det, og trenger slett ikke campingvogn.

Men først og fremst er tanken å få litt opplæring av pappa
Hjelper nok på det og

Æsjda. Men det er noen måneder frem i alle fall. Du får et par måneder på å komme inn i hverdagen først i alle fall? ❤️
Ja, men jeg er usikker på hvordan jeg klarer å takle de neste mnd (eller hvor lenge pappa skulle leve), og da er det litt trygt å vite at sjefen er klar over situasjonen :sorry:

Ja, men jeg er usikker på hvordan jeg klarer å takle de neste mnd (eller hvor lenge pappa skulle leve), og da er det litt trygt å vite at sjefen er klar over situasjonen :sorry:
Ja. Det er uten tvil godt å ha en sjef som forstår det.

God dag til deg!
Høres ut som en dag med litt ting som skjedde, ja. Dagen her har gått den og, selv om den er blitt fyllt med ting som 'en dupp' og 'brette klær '.
Jupp , på vei hjem fra bursdag nå å rekker ikke trening , så lå komme forsent..
Jaja sånn er det noen dager

Den ser jeg.. uff ❤️

Oppfrisking av det vi jo tross alt lærte da vi tok lappen. I mitt tilfelle var det pappa som lærte meg det.

Hm, tror ikke jeg fikk noe spesiell læring mtp henger.. i alle fall ikke fysisk, leste sikkert noe på det.

Hm, tror ikke jeg fikk noe spesiell læring mtp henger.. i alle fall ikke fysisk, leste sikkert noe på det.
Pappa lærte meg å rygge med henger for det mente han jeg burde kunne
Teori om lastsikring lærte jeg nok på kjøreskole men i praksis har jeg ikke hatt noe offisiell opplæring. Mannen har vel ikke lært noe annet heller, og hans private øvelse var med meg. Så.... Ja. Pappa har tilbudt seg, eller mamma har tilbudt ham, å lære oss å kjøre med henger. Må bare ta oss tid til å faktisk gjøre det.

Jaja, sånn går det i blant.

Ble nettopp invitert på grilling i morgen, så da har vi en plan for morgendagen i alle fall. Og dagen etter, skal jeg passe noe unger i et par timer. Så, joda, tiden går. :)

Pappa lærte meg å rygge med henger for det mente han jeg burde kunne
Teori om lastsikring lærte jeg nok på kjøreskole men i praksis har jeg ikke hatt noe offisiell opplæring. Mannen har vel ikke lært noe annet heller, og hans private øvelse var med meg. Så.... Ja. Pappa har tilbudt seg, eller mamma har tilbudt ham, å lære oss å kjøre med henger. Må bare ta oss tid til å faktisk gjøre det.
Er den tiden det ofte står på :p

Noen dager er det sånn. Det går nok bra.

Mannen kan ikke lenger spise fiskekaker, med mindre han lager det selv uten løk, løkpulver, hvitløkspulver, og melk med laktose.
Disse var uten melk, men løk undersøkte jeg ikke. Uten laktose må vi ha for mellomste sin del.

Burde rett og slett bare avtale at pappa låner en henger og kommer hit en lørdag ganske snart, så samler vi sammen masse bøss og har tidspress på oss for å gjøre det, så kjører mannen med pappa som veileder på gjenvinningsstasjonen med det, og øver på å rygge og whatnot som trengs. Og evt jeg også øve litt på det før den leveres tilbake. Lese oss opp på lastsikring (jeg kan det da i teorien og det tror jeg mannen også gjør) men detaljer som kuletrykk er vagt for meg. Og formelle regler må friskes opp.

Det skal kunne la seg gjøre.
. Den største bøygen er at mannen ikke vil kjøre ned henger på ferie. (på gjenvinningsstasjonen derimot, det vil han jo)

Burde rett og slett bare avtale at pappa låner en henger og kommer hit en lørdag ganske snart, så samler vi sammen masse bøss og har tidspress på oss for å gjøre det, så kjører mannen med pappa som veileder på gjenvinningsstasjonen med det, og øver på å rygge og whatnot som trengs. Og evt jeg også øve litt på det før den leveres tilbake. Lese oss opp på lastsikring (jeg kan det da i teorien og det tror jeg mannen også gjør) men detaljer som kuletrykk er vagt for meg. Og formelle regler må friskes opp.

Det skal kunne la seg gjøre.
. Den største bøygen er at mannen ikke vil kjøre ned henger på ferie. (på gjenvinningsstasjonen derimot, det vil han jo)

Høres ut som en god ide for å få gjort både det ene og det andre.
Er jo også lettere å faktisk gjøre det, når hengeren allerede står utenfor :p

Høres ut som en god ide for å få gjort både det ene og det andre.
Er jo også lettere å faktisk gjøre det, når hengeren allerede står utenfor :p
Litt press må vi ha.

Onkelen min hadde en henger vi kunne lånt, men søren, den har de solgt. (vi fikk tilbud om å kjøpe den, men når jeg tenker meg om er den kanskje tyngre enn hva vi har lov å dra, der var en med kapell. Vi kan pga tung bil og ingen b96 eller be ikke dra mer enn maks tillatt totalvekt 995 kg nemlig.

Hmm, kan snakke med pappa på onsdag uansett. Da skal vi jo treffe dem under rolige forhold, aka bare dem og min familie til middag og kake (min bursdag) og skal uansett ta opp med pappa det praktiske med å få byttet stuevinduene. (som vel må kjøpes og kjøres hit i en henger??)

Back
Topp