Sensommer-skravle, august.

Bobla er 2022 modell og tipp-topp tilstand.
Sorte Bill kom ikke gjennom EU kontrollen
Lille Bill har noen problemer med bremsene.

Trenger egentlig 2 friske biler
To friske er fint

Gamle droget vårt hadde trøbbel med bremsene, men det ble fikset i vinter.
Begge besto siste EU kontroll med glans

Fo

dst blir det nok, men gleder meg litt til onsdag også kjenner jrg, når besøket hsr dratt og vi kun skal være hjemme her .
Vært mye folk i det siste?
For det blir fort litt nok, vet jeg i alle fall med meg selv.

Vi har vært borte mye og i tillegg har mamma vært her siden forrige tirsdag ( jeg var på hytta med hun flrst)

Greit å trekke seg tilbake for seg selv, etter det, ja.

Egentlig synes jeg det er tidlig å gå ut døra før klokka ni, når man ikke jobber.. Men, hestene var i godt humør i dag, så da var det egentlig en fryd å dra bort dit for å slippe dem på det andre beitet.
Stod så stille og fint når jeg stelte dem atte ❤️ Og babyen satt bare fornøyd i vogna si. ❤️

Mamma og pappa avslutter ferien tidlig, for de må ta med hunden til veterinær.. hu vil ikke spise.
Hu er bare 4 år gammel -.- Håper alt går bra med hu.

Uffda ❤️

Åh, så vondt det har vært idag. Jeg og frøkna dro opp for å være hos pappa fra idag til imorgen. Neste gang går jeg alene. Pappa har hatt innmari smerter i magepartiet, noe som også påvirket nervene. Han har vært helt ute av seg, grått og sagt at han ikke orker mer, at han bare vil slippe å leve lenger.
Jeg har prøvd å skjerme frøkna, men hun har fått med seg endel. Hadde en fin prat på sengekanten da hun la seg, og hun sovnet veldig greit. Håper ikke hun blir veldig påvirket av hvordan bestefar har vært idag :sorry:

Åh, så vondt det har vært idag. Jeg og frøkna dro opp for å være hos pappa fra idag til imorgen. Neste gang går jeg alene. Pappa har hatt innmari smerter i magepartiet, noe som også påvirket nervene. Han har vært helt ute av seg, grått og sagt at han ikke orker mer, at han bare vil slippe å leve lenger.
Jeg har prøvd å skjerme frøkna, men hun har fått med seg endel. Hadde en fin prat på sengekanten da hun la seg, og hun sovnet veldig greit. Håper ikke hun blir veldig påvirket av hvordan bestefar har vært idag :sorry:

Åååh, så tungt det må være for dere alle :/
Altså.. for han selvsagt, men også for dere pårørende.

Sender klem ❤️❤️

Klem. Vanskelig tid for dere dette

Gubben måtte til legevakten med fingeren i går. Og de skulle være vanskelige av seg...
Men fikk til slutt komme inn. Og da ble det plutselig telefon opp til akuttkirurgi for å konferere, og endte opp med å kutte opp fingeren litt, med antibiotika og smertestillende med seg hjem. Så.. blir forhåpentligvis endelig bra, nå!

Gubben måtte til legevakten med fingeren i går. Og de skulle være vanskelige av seg...
Men fikk til slutt komme inn. Og da ble det plutselig telefon opp til akuttkirurgi for å konferere, og endte opp med å kutte opp fingeren litt, med antibiotika og smertestillende med seg hjem. Så.. blir forhåpentligvis endelig bra, nå!
Håper det går greit nå da :)

Huff og gruff for et kjedelig vær. Jeg ser tåka borti fjellet, det regner, det varsles fare for styrtregn, det er bare rett og slett gruffevær idag

Forandret seg veldig med pappa. Jeg og min bror måtte hjelpe ham inn på do, fikk blodtrykksfall og klarte ikke å stå på beina. Har forstått veldig lite av hva jeg har sagt, forstod ikke det å ta medisinene. Får vondt i magen av å se ham slik. Måtte hjelpe å tørke og vaske ham bak :sorry:

Forandret seg veldig med pappa. Jeg og min bror måtte hjelpe ham inn på do, fikk blodtrykksfall og klarte ikke å stå på beina. Har forstått veldig lite av hva jeg har sagt, forstod ikke det å ta medisinene. Får vondt i magen av å se ham slik. Måtte hjelpe å tørke og vaske ham bak :sorry:

Så sårt å se at det går den veien.

:Heartred

Back
Topp