Sendte inn søknad på IVF og har tusen spørsmål

Krysser fingrene for deg ❤️
 
Krysser fingre og tær for et godt resultat denne gangen! På det forsøket det klaffet på, fikk jeg ut tre egg og to ble befruktet og satt inn. Sitter i dag med en gutt på 10 år, så det er fullt mulig å lykkes selv med få egg ut ;). Jeg ble til og med gravid med tvillinger, konstatert på veldig tidlig UL, men mistet én av dem tidlig. Null problem, for jeg fikk tross alt en frisk, fin gutt til slutt <3. Håper du er nøyaktig like heldig som meg og krysser fingrene ekstra hardt nå! :)
 
Da skal vi hvertfall inn til egginnsetting i dag.... De har ikke ringt og da ser det ut som egget har delt seg riktig... Dette er spennende... Vant til så veldige skuffelser... Håper liksom på å få oppleve rugetiden...
 
Da skal vi hvertfall inn til egginnsetting i dag.... De har ikke ringt og da ser det ut som egget har delt seg riktig... Dette er spennende... Vant til så veldige skuffelser... Håper liksom på å få oppleve rugetiden...
Lykke til!
 
Da skal vi hvertfall inn til egginnsetting i dag.... De har ikke ringt og da ser det ut som egget har delt seg riktig... Dette er spennende... Vant til så veldige skuffelser... Håper liksom på å få oppleve rugetiden...

Håper du får ruge :) Lykke til i dag.
 
Da skal vi hvertfall inn til egginnsetting i dag.... De har ikke ringt og da ser det ut som egget har delt seg riktig... Dette er spennende... Vant til så veldige skuffelser... Håper liksom på å få oppleve rugetiden...

Gikk det bra?
 
Dette må jo være gullegget! Lykke til!
 
Hurra ❤️ Rug vel og håper det er gullegget:)
 
Hold magen varm. Ikke løft tungt.
 
Hatt endel menssmertene lignende følelse i magen endel i går natt og i dag... For tidlig for evt.mens... Kan det være bivirkning på Lutinus?
 
Sjekk felleskatalogen :) der står alle bivirkninger
 
Back
Topp