Sendte inn søknad på IVF og har tusen spørsmål

Jeg hadde menssmerter som et tegn på at jeg var gravid, men kan også være bivirkninger. Når skal du teste?
 
Hatt endel menssmertene lignende følelse i magen endel i går natt og i dag... For tidlig for evt.mens... Kan det være bivirkning på Lutinus?
Jeg hadde også det, fra og til i et par uker:) Usikker på om det er bivirkning av lutinus, mange skriver at det kan være det.
Jeg ble i hvert fall gravid :) Krysser fingrene for deg, Hope79!<3
 
Kan jeg teste dag 10 eller 11 hvis ikke mens har kommet? Skal ta blodprøve dag 12 på mandag.. Men er så spent...
 
Det kan du :)
 
Kan jeg teste dag 10 eller 11 hvis ikke mens har kommet? Skal ta blodprøve dag 12 på mandag.. Men er så spent...
Klart du kan teste, faren med å teste tidlig er jo evt en falsk negativ. Men mest sannsynlig vil du ha noe utslag på test en til to dager før testdato. Tvi tvi!
 
Kan jeg teste dag 10 eller 11 hvis ikke mens har kommet? Skal ta blodprøve dag 12 på mandag.. Men er så spent...

Jeg fikk positiv test på rugedag 7 med blastocyst. Mulig du kan få positiv test hvis du er gravid på dag 10 eller 11 :)
 
Gratulerer så mye :)
 
Når man er blitt gravid ved fryseforsøk, regnes fremdeles graviditet fra første dag av siste mens?
 
Back
Topp