Sendte inn søknad på IVF og har tusen spørsmål

Da blir det noen dager til med sprøyter, ny undersøkelse på tirsdag... Høyere dose frem til det det... Håper det ser bra ut da...
 
Da doblet de dosen og må se meg i morgen, men dette ser ikke bra ut... Sannsynligvis blir forsøket avbrutt i morgen
 
Da doblet de dosen og må se meg i morgen, men dette ser ikke bra ut... Sannsynligvis blir forsøket avbrutt i morgen

Det var veldig leit å høre, men krysser fingrene for deg. Hvorfor ser det ikke bra ut?
 
Ujevn eggutvikling... En stor eggpose en medium og endel små... Tok 300 ie puregon i kveld... Men må nok mirakler til de avbryter nok i morgen
 
Blir nytt forsøk i mars.... Får stå på og prøve på egenhånd med det ene egget som er modnet.
 
Da er det Egguthenting igjen i morgen... Håper på bedre resultater denne gangen... Alle gode ting er tre Osv...

Gruer meg veldig siden jeg hadde så veldig smerter sist... Men er ikke like overstimulert nå etter å ha gått på en annen type hormoner nå... Og skal få oxynorm...

Og har en vond telefonsamtale friskt i minne etter forrige ivf... Håper ICSI skal funke bedre...
Noen som har noen erfaringer?
 
Masse lykke til med uttak imorgen!
 
Lykke til med uttak :)
 
Masse lykke til i morgen,håper virkelig at det går veien for deg nå❤
 
Tusen takk.
Hvordan har det godt med deg Poppi?

Jeg hadde innsett av fryseegg før påske, ble gravid, er 5+4 nå :) Veldig nervøs for at det ikke skal gå, så dagene går ganske sakte. Ultralyd om 1,5 uke så det blir spennende.

Krysser fingrene for seg nå, du fortjener det virkelig etter det du har måttet gått gjennom❤
 
Gratulerer håper alt ser bra ut på ultralyd
Tusen takk❤️håper virkelig, blir liksom tøffere og tøffere for hver gang
 
Back
Topp