Semper dråper eller miniform?

De fleste "etniske" butikkene selger også fenikkelte fra Twinings.
f666b74c493018695e6ebfdfe77116cf

God for både mor og barn :)
Hvor ofte og hvor mye gir du lille per dag? Gir du via doseringssprøyte eller tåteflaske? Skal nok kjøpe i dag :) lille sliter mye med luft i magen på kveldstid så håper dette kan hjelpe! Vil helst unngå miniform og Semper-dråper.

Syns ammeteen har funka litt her :) merker at han kaver mindre nå.. MEN.. Alle bæsjebleiene hans nå er nesten bare vann :o kan det være han ikke tåler det? Eller er det helt vanlig? Virker fin i formen ellers, men..

De fleste "etniske" butikkene selger også fenikkelte fra Twinings.
f666b74c493018695e6ebfdfe77116cf

God for både mor og barn :)
På TV2 hjelper deg, fant de ut at Twinings tilsatte sukker i teposene sine uten å informere om det. Vet ikke om det gjelder fenikkelteen da.. Den fra helsekosten er økologisk, så da bruker jeg helst den :)

På TV2 hjelper deg, fant de ut at Twinings tilsatte sukker i teposene sine uten å informere om det. Vet ikke om det gjelder fenikkelteen da.. Den fra helsekosten er økologisk, så da bruker jeg helst den :)
Ja, man kan kjøpe økologisk fra Pukka for eks :)

Hvor ofte og hvor mye gir du lille per dag? Gir du via doseringssprøyte eller tåteflaske? Skal nok kjøpe i dag :) lille sliter mye med luft i magen på kveldstid så håper dette kan hjelpe! Vil helst unngå miniform og Semper-dråper.
Jeg gir med en 5ml - sprøyte eller på tskje.
Gir ca 2-3ml før hvert måltid.
Lager en kopp om morgenen. Drikker halve selv, og har resten i et "melkebeger" i kjøleskapet.
Teen holder seg et par dager, men jeg synes det er best å lage ny hver morgen.
Har lest at man kan gi opp til 10ml pr måltid ved behov, men har ikke vært nødvendig for oss.
Er det mest om kveldene det er ille, går det ann å prøve litt 10 min før de måltidene til å begynne med.
Lykke til :-)

Jeg gir med en 5ml - sprøyte eller på tskje.
Gir ca 2-3ml før hvert måltid.
Lager en kopp om morgenen. Drikker halve selv, og har resten i et "melkebeger" i kjøleskapet.
Teen holder seg et par dager, men jeg synes det er best å lage ny hver morgen.
Har lest at man kan gi opp til 10ml pr måltid ved behov, men har ikke vært nødvendig for oss.
Er det mest om kveldene det er ille, går det ann å prøve litt 10 min før de måltidene til å begynne med.
Lykke til :-)

Fenikkel-teen dette?

Har testa ammeteen til mini idag (siden jeg ikke har fenikkelte enda)...har gitt han 2ml to ganger. Får se om det har noe virkning :)

Har testa ammeteen til mini idag (siden jeg ikke har fenikkelte enda)...har gitt han 2ml to ganger. Får se om det har noe virkning :)

Håper det funker bra for gutten din ;) jeg gir 3 ml morgen, ettermiddag og kveld. Noen kvelder får han 3 ml ekstra dersom han har hatt mye vondt på dagtid så han får sove bedre på natta. Var et tips jeg fikk på helsestasjonen ;)

Håper det funker bra for gutten din ;) jeg gir 3 ml morgen, ettermiddag og kveld. Noen kvelder får han 3 ml ekstra dersom han har hatt mye vondt på dagtid så han får sove bedre på natta. Var et tips jeg fikk på helsestasjonen ;)

Så bra det funker! :) her har han ihvertfall sovet litt mer idag.. Er spent på hvordan natten blir da. Så får vi skaffe oss fennikkelte imorgen :)

Han begynte å bli grinete i 23-tiden..som de andre siste kveldene. Han sov greit når han først sovna, men ikke pokker om han skal sove andre steder enn i vår seng :o

Ååå:( har du prøvd med støvsugerlyd eller lignende? Når han har sovna på meg på dagtid f.eks så legger jeg ham i grinda med støvsugerlyd i 10-15 min ;)

Det er koselig ja :-)
Hær sover frøkna i egen seng ved siden av vår.
Etter frokostpuppen får hun komme oppi vår seng og sover et par timer til på pappaen sin side :-D

Sånn har det vært her og :p senga hans er rett ved vår! :) men de siste nettene bare skriker han oppi sin seng.

Back
Topp