Semifinalistenes skravletråd

Har mistet litt motivasjonen dessverre :( har ikke trent denne uka, og kommer ikke til å gjøre det resten av uka heller, siden jeg er alene med snuppa fra idag.

Gikk opp 500 gram i helgen, og de er der fremdeles, må nok regne me å gå opp en god del neste uke også, da jeg skal i bursdag i tillegg til å ha to 1årsfeiringer for snuppa mi. Hadde håpet å holde meg under 70 kg når jeg først var kommet dit, men blir nok ikke slik siden jeg veier akkurat 70 nå, havner vel fort på minst 72 når påska er over :(

Håper dere andre har litt mer motivasjon og bedre resultater enn meg da :)
Huff da håper det går bra med deg. Er lov å kose seg litt i påsken da. Tror det går dårlig med meg også denne uka :/
 
Er ikke mye liv her inne gitt.. har alle mista gnisten? Bare 1 dag igjen nå ;)
 
Lite liv her ja :(

Blir nok ikke nedgang på meg denne uka. Er nede på samme vekt som fredag igen nå, og regner ikke med å gå ned noe til imorgen. Men det er jo bedre enn oppgang da! :)

Dette har vært en slapp uke uten trening. Men fikk inn to økter på tilsammen ca 45min med hoppetau igår da :) ble 400 kalorier forbrent, og det er jo brukbart :) tror ikke det blir noe trening idag da.

Håper jeg klarer å fortsette slankinga mi etter slankekrigen også! Trenger absolutt å få fjernet litt mer fett på magen og stramme den opp...

Håper det går bra med dere andre :)
 
Hvertfall ned her,selvom det ikke er veldig mye :) Blir spennende å se i morra!

Lykke til alle sammen!
 
Jeg tror ikke jeg går ned i morgen. Har en fæl mage følelse denne uka :(
 
Ønsker alle masse lykke til ! ! !
 
Håper på en ny slankekrig rett over påske :D

Får jeg synes denne har vært kjempe motiverende :)
 
Gikk ikke ned mye denne uka jeg gitt. Tror det bare var 400g. I dag starta dagen med spinning kl 08.15 og nå styrke. Etterpå skal jeg til fysio også og trene :p
 
Gikk ikke ned mye denne uka jeg gitt. Tror det bare var 400g. I dag starta dagen med spinning kl 08.15 og nå styrke. Etterpå skal jeg til fysio også og trene :p
Med tanke på at du ikke trodde du kom til å gå ned er jo 400gram bra :) det er jo 400gram mer enn ingenting :)
 
Back
Topp