Semifinalistenes skravletråd

Drømmeren

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Maiblomstene 2020
Tenkte jeg kunne starte en felles skravletråd for alle sammen :)
Kjekt om vi kan motivere hverandre litt også selv om vi er konkurrenter :D
Masse lykke til alle sammen :D

Her er semifinalistene:
  • Drømmeren
  • Lucci
  • Shauri
  • Lucillen
  • Mammahjertet
  • Happygirl84
  • Panna
Håper det er greit at jeg starta denne tråden? ;)
 
Så moro :) har aldri kommet så lang som til semi før :) er svært liten sjans for å vinne,men bare å komme hit er moro :)
 
Ja jeg har tilbudt å trekke meg før pga det er så mye større sjangse for meg å vinne..
Og jeg mener det fortsatt.. er det mange som vil det så gjør jeg det altså ;)
 
Absolutt ikke det jeg mente altså :)

Slankekrigen er en motivasjon for meg,jeg er ikke "avhengig" av å vinne :)
 
Nei jeg er heller ikke her for å vinne.. er her for motivasjon og skravling ;)
 
Alltid bra med litt motivasjon :) og siden vi er konkurrenter vil det kanskje motivere oss enda mer når en av oss skriver at man har trent osv, kan jo ikke være dårligere ;)

Håper jeg går videre til finalen! :)
 
Ja jeg har tilbudt å trekke meg før pga det er så mye større sjangse for meg å vinne..
Og jeg mener det fortsatt.. er det mange som vil det så gjør jeg det altså ;)
Du trenger jo ikke å trekke deg, slankekrigen for meg er iallefall for motivasjon, ikke for å vinne ;) kan jo eventuelt gjøre det slik at hvis du vinner, noe du sansynligvis gjør, så kan det være en "ekstra"-vinner/delt førsteplass eller noe :)
 
Du trenger jo ikke å trekke deg, slankekrigen for meg er iallefall for motivasjon, ikke for å vinne ;) kan jo eventuelt gjøre det slik at hvis du vinner, noe du sansynligvis gjør, så kan det være en "ekstra"-vinner/delt førsteplass eller noe :)
Ja 2 plassen er jo vinneren i mine øyne om jeg tar førsteplassen ;)
 
Blir spennende dette!
Klart du ikke skal trekke deg søte Drømmeren :)
 
Morro!! :) Hadde du ikke gjort alt du gjør Drømmeren, så hadde du ikke gått ned så mye, så all ære til deg uansett. Ikke alle som gidder være så aktiv på som deg, og hvertfall ikke etter operasjon:D
 
Jeg syns det har vært kos å bare være med jeg..hehe kjekt med masse motivasjon :) dere er super flinke alle sammen :D
 
Hvilke planer har dere for uka med tanke på trening og kosthold? :)

Jeg skal prøve å holde meg på max 1470 kcals per dag, også skal jeg prøve å få trent to ganger, imorgen og mandag :) skal sansynligvis på bytur til noen slektninger resten av uka så da blir det lite trening, og jeg er redd for at det kan bli mye usunn mat.. Men skal prøve å gå meg noen lange turer med vogna da i det minste! :) håper selvsagt å ikke skeie ut så altfor mye på matveien, men blir å spise den middagen som blir servert, eller litt mindre porsjoner, og kjenner jeg meg selv rett blir det en tur eller to på McDonalds for å kjøpe McFlurry...

Håper på en fin nedgang denne uka, selv om semifinalen kom på litt feil tidspunkt siden vi skal bort denne uka!
 
Jeg spiser som vanlig siden det ikke er store mengdene jeg får i meg alikevel.. så trener jeg hos fysio pga kneet også trener jeg på elixia.. nå bruker jeg ergometersykkel (ikke så mye annen kondisjonstrening jeg kan være med på enda pga kne) også masse styrke på lår og overkropp ;) prøver å gå litt turer, men ikke så behagelig enda.. så blir ikke så mange av de helt enda.. men av og til blir det en tur om været er fint :)
 
Mtp kosthold fortsetter jeg med mine roede kalorier på 1600..

Treningsplanen denne uka er onsdag og lørdag evt søndag også.. Fredag også om jeg ikke plutselig skal jobbe..
 
Ble en liten økt med hoppetau og litt styrke igår kveld, ble i overkant av 200 kcals forbrent :) det er jo bedre enn ingenting! :) tok også en tur på treningssenteret i morges, slo rekorden min og løp 3 km på 17,5 min, er kjempefornøyd :) trente litt styrke etterpå, så forbrente ca 550 kcals. Lurer på å ta meg en tur på trening igjen ikveld etter snuppa har lagt seg, men får se om jeg orker :)

Hva gjør dere idag? :)
 
Ikke så veldig aktiv i dag.... Dagen starta med at vesla på 7 mndr, våkna survete , noe som absolutt ikke er vanlig for henne.... Hun er ALLTID blid og go.... Ja hun er det!!! Pappaen gikk inn til henne og hun fortsatte å grine, som gikk over i hyl... Han skjønte ikke no, og jeg hørte det ikke var vanlig så gikk inn og prøvde trøste... Tok henne opp, kledde på henne, ga henne mat... Hu gråt så fælt, vi skjønte ikke no. Til vi så at hun ikke ville røre på armen sin... Jeg prøvde løfte litt på dem og hun hylte... Noe mammahjertet ikke tålte, uff tårene bare rant... Vi dro på legevakta, og legen vridde litt på albuen, han hørte et lite knekk.... Så nå er alt mye bedre, ikke hundre enda men hun smiler og kan røre litt på den igjen... Hun har sikkert fått den ut tur ledd når hun har vridd seg i senga, det skjedde visst ofte sa dem... Ikke morro å dra på legevakta med baby som har vondt i armen altså... Men det er visst et lite bein i albuen som kan hoppe over... Stakkar snuppa mi!!
 
Back
Topp