Semifinalistenes skravletråd

hva gjør dere i kveld da?
Her er leiligheten strøken, masse te-lys er tent og jeg har satt frem litt superchips med 40% mindre fett og salsa dip :)
Så nå skal jeg slappe av med idol :)
 
hva gjør dere i kveld da?
Her er leiligheten strøken, masse te-lys er tent og jeg har satt frem litt superchips med 40% mindre fett og salsa dip :)
Så nå skal jeg slappe av med idol :)
Jeg og sambo er på hotellweekend :) jeg ser idol nå, mens han slapper av litt siden han var pp jobb helt til vi dro. Etterpå blir det ut på restaurant, før vi forhåpentligvis skal kose oss med litt vin på hotellrommet :)

Blir nok en usunn helg dette, men det får bare være, får jobbe litt ekstra de neste ukene istedet :) skal jo gå ann å kose seg innimellom :) er spent på hvilket utslag det vil gjøre på vekta da, må si eg gruer meg litt til å komme hjem å gå på vekta...
 
Jeg og sambo er på hotellweekend :) jeg ser idol nå, mens han slapper av litt siden han var pp jobb helt til vi dro. Etterpå blir det ut på restaurant, før vi forhåpentligvis skal kose oss med litt vin på hotellrommet :)

Blir nok en usunn helg dette, men det får bare være, får jobbe litt ekstra de neste ukene istedet :) skal jo gå ann å kose seg innimellom :) er spent på hvilket utslag det vil gjøre på vekta da, må si eg gruer meg litt til å komme hjem å gå på vekta...
Så koselig da :)
Ja er lov å kose seg av og til.. jeg koser meg hver helg ;)
 
Jeg og sambo er på hotellweekend :) jeg ser idol nå, mens han slapper av litt siden han var pp jobb helt til vi dro. Etterpå blir det ut på restaurant, før vi forhåpentligvis skal kose oss med litt vin på hotellrommet :)

Blir nok en usunn helg dette, men det får bare være, får jobbe litt ekstra de neste ukene istedet :) skal jo gå ann å kose seg innimellom :) er spent på hvilket utslag det vil gjøre på vekta da, må si eg gruer meg litt til å komme hjem å gå på vekta...

Sååå koselig :) regner med det ikke er noe dere gjør hver helg,så da er det lov å kose seg :) nyt helga :)
 
Gratulerer til dere andre finalister ! ! !
 
Dette er moro må jeg si , vært med i det fleste av slankekrigene , men aldri fått resultater , men denne slankekrigen har vært full av motivasjon !

2 kg til , så er jeg under 70 kg ... og 30 kg er borte vekk ...

Og ikke minst ... det er 16 uker til sommerferien og jeg har igjen 12 kg .... vil si at det er muligheter å nå målstrekken samtidig som ferien kommer i år ...

Hadde vært kjempe moro å kunne starte neste fase når høsten kommer !
 
Skjer da folkens? Alle travelt opptatt med trening? ;)
Har mistet litt motivasjonen dessverre :( har ikke trent denne uka, og kommer ikke til å gjøre det resten av uka heller, siden jeg er alene med snuppa fra idag.

Gikk opp 500 gram i helgen, og de er der fremdeles, må nok regne me å gå opp en god del neste uke også, da jeg skal i bursdag i tillegg til å ha to 1årsfeiringer for snuppa mi. Hadde håpet å holde meg under 70 kg når jeg først var kommet dit, men blir nok ikke slik siden jeg veier akkurat 70 nå, havner vel fort på minst 72 når påska er over :(

Håper dere andre har litt mer motivasjon og bedre resultater enn meg da :)
 
Har mistet litt motivasjonen dessverre :( har ikke trent denne uka, og kommer ikke til å gjøre det resten av uka heller, siden jeg er alene med snuppa fra idag.

Gikk opp 500 gram i helgen, og de er der fremdeles, må nok regne me å gå opp en god del neste uke også, da jeg skal i bursdag i tillegg til å ha to 1årsfeiringer for snuppa mi. Hadde håpet å holde meg under 70 kg når jeg først var kommet dit, men blir nok ikke slik siden jeg veier akkurat 70 nå, havner vel fort på minst 72 når påska er over :(

Håper dere andre har litt mer motivasjon og bedre resultater enn meg da :)

Æsj så kjedelig da :( Krysser fingrene og håper for deg! Stå på nå :)
 
Æsj så kjedelig da :( Krysser fingrene og håper for deg! Stå på nå :)
Har ikke gått over kcalgrensa mi idag og igår da, men har hatt veldig lyst :p
Er redd for at forbrenninga mi har gått mye ned eller noe, har jo gått ned så lite de siste ukene, selv om jeg har hatt et brukbart kcalundeskudd...

Skal unne meg kake på selskapene i påska, så får jeg prøve å begynne å trene skikkelig etter påske. Får håpe på en fin vår slik at jeg kan ha med meg snuppa på fjellturer. Sambo har det travelt med å starte firma hele våren så det blir vanskelig å få trent når jeg må ha snuppa hele tiden :(
 
Back
Topp