Semifinalistenes skravletråd

Da blir du nok vinner av slankekrigen ;)
Regner med jeg blir det.. men som jeg sier om jeg vinner, så er 2 plassen den skikkelige vinneren i mine øyne.. jeg har jo hjelp i operasjonen, og det har jo ikke dere ;)
Jeg er vel egentlig mest med her pga motivasjonen, ikke for å vinne ;)
 
Regner med jeg blir det.. men som jeg sier om jeg vinner, så er 2 plassen den skikkelige vinneren i mine øyne.. jeg har jo hjelp i operasjonen, og det har jo ikke dere ;)
Jeg er vel egentlig mest med her pga motivasjonen, ikke for å vinne ;)
Skjønner den :)
Jeg er også med på grunn av motivasjonen :) men hadde jo seøvfølgelig vært morro å fått en bra plassering også :)
 
Synes det høres ut som alle har gjordt en god jobb denne uken !

Ønsker alle masse lykke til med dagens veiing ! ! !

Gleder meg og er kjempe spent på kveldens resultater ! ! !

Tar en liten dans her ... jeg er glad over ukens resultat ...

Denne slankekrigen har vært en kjempe motivasjon for meg :D
 
Må jo si at det er ganske motiverende, med slankekrig, litt mer fristende å stå på:) Jeg har gått ned 0.5 kg, fornøyd jeg... Veier jo under 58 :D
 
Bra du er fornøyd med vekta Lucillen :D
Kan jeg spørre hvor mye du gikk ned denne uka? :)
 
Jeg vil kåre på fredag så snart tallene har kommet inn. Det er jo vanlig innleveringsfrist kl 19 :)

Jeg har nå 6 av tallene for denne uken :)
 
De tre (?) som har gått ned mest denne uka går videre til finalen som er neste fredag.. Den av de finalistene som har gått ned mest gjennom hele krigen er vinneren da :)
 
Kåres vinneren i dag??
Eller er det neste fredag?
Neste fredag. Er jo semifinale i dag, også kommer finalen.

Jeg tar de fire som har gått ned mest den siste uken nå videre til finalen. :)

Det har vært en utrolig vektnedgang på samtilige utenom undertegnede :p Er ned, men ikke på langt ned så mye som dere andre!
 
Nettet våres har hoppa ut, så jeg bruker mobil nett, no så tregt.. Jeg har oppdatert i den røde tråden... Jeg logger meg på så fort gubben kjæm at og fikser nett kobling :-D
 
Back
Topp