Herregud, jeg vil sove. Men får ikke sove når jeg først har stått opp. Er og besøker svigermor, hun oppererte kneet i går.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jada, dumme meg la ut link da vettø, MEN skrev jo en beskjed under, å det var det noen av jentene her som ikke likte visst. Å Rappoterte meg med en gang, så sånn går no dagan.
Uffda.. Skulle kanskje ikke lagt ut link? Er jo ikke lov å reklamere her inne.. Jeg er egentlig sånn regelrytter jeg også, så selv om det ikke var jeg som rapporterte denne gangen så kan jeg ikke si at jeg aldri ville gjort det..![]()
hva snakker vi om egentlig? Jg får ikke med meg noe jeg visst...hehe, joda sant det. men lurt å være etterpå kloknot.. Nå bryter ikke jeg så mye regler akkuratt, så går nok bra.
hva snakker vi om egentlig? Jg får ikke med meg noe jeg visst...
Har ikke svigermor mat? Må jeg ta en prat med henne?Jeg er SUUUUUUUUUUUUUUULTEN!!!!
Hehe, la ut link til den siden som er blå vettusom ALLE Omtrent er på, å det tenkte jo ikke jeg noe over.
Så da var det gjort.
Har ikke svigermor mat? Må jeg ta en prat med henne?
Åh, æsj.. og dit tar du med barna? Jeg hadde blånekta.. Fisj..Trur du må riste ho litt. Ho har ALDRI mat. Bare masse røyk, som dem damper rundt i stua.![]()
Åh, æsj.. og dit tar du med barna? Jeg hadde blånekta.. Fisj..