ja det må du gjøreHar begynt på en selebuksei hvitt med lyse og mørke brune striper
skal legge ut bilde etterhvert
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja det må du gjøreHar begynt på en selebuksei hvitt med lyse og mørke brune striper
skal legge ut bilde etterhvert
![]()
Så flink du er å strikkerja det må du gjørejeg er så usikker på hva jeg vil strikke
![]()
Jeg er så dum, har tusen oppskrifter men kjøper aldri "rett" garn til noen av demja det må du gjørejeg er så usikker på hva jeg vil strikke
![]()
så kjekt å få andre til å strikkeSå flink du er å strikkerhar ikke tålmodighet jeg
men har en mamma som strikker masse
og en mrmor som strikker det jeg spørr pent om
![]()
Jeg er så dum, har tusen oppskrifter men kjøper aldri "rett" garn til noen av demnå prøver jeg en oppskrift ment på et annet alpakka-garn med alpakkagarnet fra europris
ser ut som at det kan gå bra da
![]()
Har blitt hekta på alpakka, det er jo så myyyykt og godt <3Samme her. Gidder ikke bruke svindyrt garn. Det funker som regel med europrisgarn.
Har blitt hekta på alpakka, det er jo så myyyykt og godt <3
Det er santÅ,jeg vet! Nesten som å kose en pusekatt
Nå er det vel strengt tatt minimalt med alpakka i alpakkagarnet fra europris,men det er vel derfor det er billig også.. mykt og godt er det uansett![]()
ja da er han ikke den enesteVi startet og dagen kl 6. Da våknrt jeg av at jentungen satt på do og ropte at ho var ferdig og bæsjeJeg prøvde og få samboeren til å stå opp siden han skulle opp likevel men d var ikke så lett. Han er en dust når han sover!!
![]()
Vi startet og dagen kl 6. Da våknrt jeg av at jentungen satt på do og ropte at ho var ferdig og bæsjeJeg prøvde og få samboeren til å stå opp siden han skulle opp likevel men d var ikke så lett. Han er en dust når han sover!!
![]()