SE HER! :D

ja det må du gjøre:) jeg er så usikker på hva jeg vil strikke:eek:
Jeg er så dum, har tusen oppskrifter men kjøper aldri "rett" garn til noen av dem :p nå prøver jeg en oppskrift ment på et annet alpakka-garn med alpakkagarnet fra europris :) ser ut som at det kan gå bra da :p
 
Jeg er så dum, har tusen oppskrifter men kjøper aldri "rett" garn til noen av dem :p nå prøver jeg en oppskrift ment på et annet alpakka-garn med alpakkagarnet fra europris :) ser ut som at det kan gå bra da :p

Samme her. Gidder ikke bruke svindyrt garn. Det funker som regel med europrisgarn.
 
Å,jeg vet! Nesten som å kose en pusekatt ;)
Nå er det vel strengt tatt minimalt med alpakka i alpakkagarnet fra europris,men det er vel derfor det er billig også.. mykt og godt er det uansett :)
Det er sant :) sandnes sitt alpakkagarn er enda mykere, har strikka body i det :)
 
Jeg var skikkelig trøtt og elendig da jeg bestemte meg for å gå og legge meg, så jeg må innrømme at jeg nesten er litt stolt av at jeg klarte å karre meg igjennom dusjen også før jeg fant dyna! :p natta tuppene :)
 
Da var det morgen.
Dvs.. det var morgen kl.6 da junior våkna og hadde tissa i senga. Mannen sto opp med han,denne gangen uten flombelysning. Men jeg måtte si fra at han gjerne ville ha kosedyret sitt,for det fikk ikke mannen med seg.
Etter det fikk jeg ikke sove så jeg lå og kava en lang stund. Sist jeg så på klokka var den 8. 30,så siden jeg våkna nå så ble det vel en time ekstra på meg. Nå skal jeg lage meg en iskaffe og starte dagen med et bad.
 
Vi startet og dagen kl 6. Da våknrt jeg av at jentungen satt på do og ropte at ho var ferdig og bæsje :p Jeg prøvde og få samboeren til å stå opp siden han skulle opp likevel men d var ikke så lett. Han er en dust når han sover!!:p
 
Vi startet og dagen kl 6. Da våknrt jeg av at jentungen satt på do og ropte at ho var ferdig og bæsje :p Jeg prøvde og få samboeren til å stå opp siden han skulle opp likevel men d var ikke så lett. Han er en dust når han sover!!:p
ja da er han ikke den eneste:p sambo er likedan:p
 
Vi startet og dagen kl 6. Da våknrt jeg av at jentungen satt på do og ropte at ho var ferdig og bæsje :p Jeg prøvde og få samboeren til å stå opp siden han skulle opp likevel men d var ikke så lett. Han er en dust når han sover!!:p

Samme med mannen her. Men han har blitt bedre da.
 
Æsj, seksuelle overgrep på Dr. Phil.. liker at det skal frem i lyset, men det finnes ikke koselig å høre på..
 
Uff ja det er bra det kommer frem i lyset, men er jo helt forferdelig å høre på.. Dt at noen kan gjøre noe slik mot uskyldige barn..
 
Back
Topp