SE HER! :D

Herregud, jeg vil sove. Men får ikke sove når jeg først har stått opp. Er og besøker svigermor, hun oppererte kneet i går.

Jada, dumme meg la ut link da vettø, MEN skrev jo en beskjed under, å det var det noen av jentene her som ikke likte visst. Å Rappoterte meg med en gang, så sånn går no dagan.

Uffda.. Skulle kanskje ikke lagt ut link? Er jo ikke lov å reklamere her inne.. Jeg er egentlig sånn regelrytter jeg også, så selv om det ikke var jeg som rapporterte denne gangen så kan jeg ikke si at jeg aldri ville gjort det.. :)

Uffda.. Skulle kanskje ikke lagt ut link? Er jo ikke lov å reklamere her inne.. Jeg er egentlig sånn regelrytter jeg også, så selv om det ikke var jeg som rapporterte denne gangen så kan jeg ikke si at jeg aldri ville gjort det.. :)

hehe, joda sant det. men lurt å være etterpå klok :P not.. Nå bryter ikke jeg så mye regler akkuratt, så går nok bra.

Mett jeg å, 2 skiver med Prior kalkun Servilat. DEN ER BARE NYDELIG! Å en liten sånn derre, Tina Iste :P

Åh, æsj.. og dit tar du med barna? Jeg hadde blånekta.. Fisj..

Svigersøstra mi bor i samme huset, og der røykes d ikke. Så når vi er her med lillemor så er vi oppe :)
Svigermor har liksom "leiligheten" i underetasjen.

Letter på rumpe og prøver å rydde litt før jeg skal ta meg en hvil:)

Back
Topp