SE HER! :D

Stramme bukser er noe herk. Her går jeg kun i joggebukser! Er sikkert den lille i magen din som dytter på magesekken i protest :laughing002

Er noe dritt ja, men er jo så stolt over at jeg passer dongeribuksa mi enda :p

Jeg tror min lille ligger på høyre side av magen min og kjører føttene sine opp under puppene mine.. det er ikke plass der!! :P

Har prøvd det i mange dager.. :P Men det er heldigvis ikke vondt, bare litt ubehagelig og det kan jeg jo leve med :)

Hehe, pleier og funke her. Utrolig ekkelt når jeg prøver og dytte litt i ho og ho plutselig sparker, eller forsvinner fra der jeg holder på :p

Hahaha! Tlf min gikk automatisk inn på BV når jeg gikk ut av spillet mitt :p Selv om d var en tilfeldig bug så var det fantastisk morsomt. :p

Jeg kjenner egentlig ikke "hvor" h*n er.. har morkaka foran :P og så har jeg nok litt flesk som polstrer :P gjetter at det er føttene fordi h*n lå sånn på ultralyden på fredag, men jeg aner jo ikke.. de kan vel snu seg alle veier enda? :P

Ååååh, skap,skap,skap,skap. Skruer, skruer. åååååå Hva tror du jeg har på hjernen?????????

HELDIGVIS Kommer svigerbror å hjelper meg. sto å gråt skikkelig fordi jeg hadde virkelig tatt meg vann over hodet :(

V il jo bare få det fint her og litt bedre.

MEN Posetive er jo, at jeg fikk jaggu kjøpt kommoden på krita, haha koste 1300 kr å dem hadde jeg ikke akkuratt nå, så fikk tilåmed kreditt på 12000 haha, men skal bare handle den kommoden, å få regning i posten.

Likte den løsninga asså!!

Jeg har spist ostesmørbrød.. men nå er magen min rar? kanskje en luring som strekker seg eller noe, ble liksom litt hardt..

Back
Topp