SE HER! :D

Har passa en liten baby jeg nå. 5mnd! :D Nå er det senga:p

Ååh.. baby.. jeg har ikke vært så babysjuk på mange ååår! Flaks for meg at jeg skal ha en sjøl :P

Sitter å ser på Walking Dead med kællen å syns synd på meg sjøl :(

Senebetennelse smerter fra skuldra å helt ned i fingertuppene...

Måtte ha pause fra flyttekassene. Hvorfor hører gravid og flytting ofte sammen? ?!

Måtte ha pause fra flyttekassene. Hvorfor hører gravid og flytting ofte sammen? ?!

Ja si det du. Jeg også flytta når jeg gikk med 1, å nå har jeg skikkelig RYDDE prosjekt :P bytter ut diiigert skap på rommet med kommode, tatt ned hylle i gangen for jeg skal montere opp et skap :P

Jæddæ, her går det unna gunnar :P

Vi pussa opp spisestua og stua når jeg gikk med første, og da tenkte jeg: Aldri igjen!

Med andremann var det rommet til eldste som ble pussa opp.....at jeg aldri lærer???

Og hvem er det som har begynt å pakke alle kjøkkensakene ned i esker nå?? Jo, det er meg det, for på fredag blir det nytt kjøkken! Tror ikke jeg er den skarpeste kniven i skuffen altså

Hehe.. Ikke så mye bedre å flytte etter ungen er ut heller. Vi flyttet og pusset opp når gutten var 7 mnd. Vi hadde ingen til å passe han med unntak av min mor som gikk noen trilleturer med han, så det var virkelig ikke noe å anbefale det heller.. SLIIIIITSOMT!!!!!

Så flytting passer best når en er bare 2some. Null barn hverken i eller utenfor magen... hehe

Hehe.. Ikke så mye bedre å flytte etter ungen er ut heller. Vi flyttet og pusset opp når gutten var 7 mnd. Vi hadde ingen til å passe han med unntak av min mor som gikk noen trilleturer med han, så det var virkelig ikke noe å anbefale det heller.. SLIIIIITSOMT!!!!!

Så flytting passer best når en er bare 2some. Null barn hverken i eller utenfor magen... hehe

Det er i grunn sant.
Ikke noe moro med en liten en som må passes på midt oppi oppussing.
Vi pussa opp gangen og babyrom da jeg var gravid sist.
Nå blir det rommet som er junior sitt som han forhåpentligvis kommer til å dele med nr 2.

God Morgen :D

I dag er start dagen på mitt store prosjekt som jeg skal gjøre aleine. Bahhh! Men blir nok super bra når jeg er ferdig :D

Back
Topp