Hehe nej du ville nok ikke detNeida, samboern din spiste den opp i gårog ikke gå og sjekk, jeg ville da vel ikke lyve for deg?
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nej du ville nok ikke detNeida, samboern din spiste den opp i gårog ikke gå og sjekk, jeg ville da vel ikke lyve for deg?
![]()
Auch.. Hørtes ikke akkurat ut som en koselig kveld..Sitter å ser på Walking Dead med kællen å syns synd på meg sjøl
Senebetennelse smerter fra skuldra å helt ned i fingertuppene...
Auch.. Hørtes ikke akkurat ut som en koselig kveld..![]()
Måtte ha pause fra flyttekassene. Hvorfor hører gravid og flytting ofte sammen? ?!
Måtte ha pause fra flyttekassene. Hvorfor hører gravid og flytting ofte sammen? ?!
Vi flytta da jeg var gravid sist og nå bor vi jo i dt oppussingsobjekt! Jippy for god planlegging!Måtte ha pause fra flyttekassene. Hvorfor hører gravid og flytting ofte sammen? ?!
Hehe.. Ikke så mye bedre å flytte etter ungen er ut heller. Vi flyttet og pusset opp når gutten var 7 mnd. Vi hadde ingen til å passe han med unntak av min mor som gikk noen trilleturer med han, så det var virkelig ikke noe å anbefale det heller.. SLIIIIITSOMT!!!!!
Så flytting passer best når en er bare 2some. Null barn hverken i eller utenfor magen... hehe