Våkna i 6tia, 7 tia og 8 tia, før jeg sov litt mer og måtte stå opp i 10tia..syns jeg fortjener det etter forrige natt hvor jeg hosta til halv fem og sov til 8
![]()
Ja kjære vene
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Våkna i 6tia, 7 tia og 8 tia, før jeg sov litt mer og måtte stå opp i 10tia..syns jeg fortjener det etter forrige natt hvor jeg hosta til halv fem og sov til 8
![]()
Og jeg leste for fort og trodde du skrev ekstreme samleier! Hahahaha!Skulle inn og se hva burugla hadde svart, så da må jeg vel skrive noe siden jeg er sist innom tråden
Jeg ser på ekstreme samlere.. og skal innrømme at jeg er redd for å bli sånn selv![]()
Og jeg leste for fort og trodde du skrev ekstreme samleier! Hahahaha!
Hva sa sambo?Nå kommer snart sambo hjem fra jobb <3 tror jeg skal spørre han om han vet hva et ekstremt samleie er![]()
åsså gikk jeg inn for å se hva du hadde skrevet, så da må jeg også skrive noe![]()
Hmm, rart.... Du får kjøpe Kama Sutra til han, så blir han nok opplyst om diverse!Han har aldri hørt om det*sjokka*
Hmm, rart.... Du får kjøpe Kama Sutra til han, så blir han nok opplyst om diverse!