Scarlett prøver på nr 3 ❤️

10/11 dpo
Blendahvit test, ikke antydning en gang. Ømme pupper og menssmerter. Så vi vet vel hva det betyr :hilarious:
Har ikke begynt å spotte enda da, det pleier jeg jo jeg å gjøre 2-3 dager før mens. Så regner med det starter opp i løpet av dagen!
 
11/12 dpo
Da var spottingen på plass og jeg forventer full tr i morgen! Jaja så gikk det ikke denne mnd, vi prøver på nytt etter sommeren :Heartpink Kommer til å følge med her inne likevel da! :woot:
 
Så var vi tilbake igjen!
Blitt en stund siden siste oppdatering, men sommeren fløy av sted! Vi er aktive prøvere igjen, og har prøvd siden september.

Er i dag 8 eller 9 dpo, hadde en del rosa utflod ved et dobesøk i går men har ikke sett noe til det siden da. Men håper jo virkelig ikke at det er mensen som banker på døren allerede nå!!:depressed:

Har hatt ømme pupper fra ca 2-3 dpo de andre prøverundene, noe jeg ikke har denne gangen. Blendahvit test i dag, så føler jo allerede at håpet er ute :meh: men vi håååååper på et mirakel!
 
9/10 dpo - negativ test
Helt blenda test i dag også.. da gir jeg opp for denne gang. Skikkelig dritt altså :wtf:
 

Vedlegg

  • IMG_4233.png
    IMG_4233.png
    2,5 MB · Visninger: 22
Negativ test 9/10 dpo - kveld
Så kjedelig, men ja…. Da er jeg sikker på at det ikke gikk denne gangen heller! :wtf:
 
9/10/11 dpo?
Siden jeg ikke testet etter el denne måneden så er jeg litt usikker. Men en plass der :hilarious: Helt blenda test i dag også, så da gjør jeg meg klar for ny syklus ganske straks :meh:
 
Smerter og tester
Da har menssmertene kommet for fullt, og jeg er helt tom for tester. Trodde jeg hadde en igjen til i morgen men nei.. så da kan jeg slappe litt mer av og la kroppen starte ny syklus! November blir vår måned :Heartred
 
Håper spiren sitter raskt
 
10/11/12 dpo
Helt blank test i dag også, måtte sjekke for sikkerhetsskyld. Kun fordi jeg ikke har fått ømme pupper enda eller at jeg ikke har begynt å spotte enda. Venter mens i morgen! Jeg håper at dette betyr at spottingen har roet seg ned, og at jeg som andre kan få vanlig syklus uten spotting i flere dager i forveien…
 
11/12/13 dpo og IKM
Ingen mens å se, men heller ingen positiv test. Gir opp! Vil starte på nytt nå :hilarious:
 
Da har jeg endelig begynt å spotte! :dance011
Så nå blir det ny og spennende syklus! Denne runden skal jeg bruke fertilitetsmonitoren min for første gang på 5 år! Den vet jeg er nøyaktig på el, så blir super spennende å se hvordan det går :Heartred
 
Back
Topp