Scarlett prøver på nr 3 ❤️

Du får ha en super sommer om du tar helt pause fra forumet :greet025
 
Den berømte babyplan skyggen? 10/11 dpo og har blødninger, akkurat som sist gang. Så jeg håper dette er kjemisk dersom det er en reel strek….. :arghh:
 

Vedlegg

  • 35E503D4-06B7-47B6-B8DE-38D0E38641D8.jpeg
    35E503D4-06B7-47B6-B8DE-38D0E38641D8.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 87
Heldigvis negativ test nå!! :hilarious: Og mensen kom jo mye tidligere, kanskje el kommer før også?Helst før 8 juni!:nailbiting:
 
Heldigvis negativ test nå!! :hilarious: Og mensen kom jo mye tidligere, kanskje el kommer før også?Helst før 8 juni!:nailbiting:

Åå, er det håp om en pp til da?☺️
 
Heldigvis negativ test nå!! :hilarious: Og mensen kom jo mye tidligere, kanskje el kommer før også?Helst før 8 juni!:nailbiting:

Åå, er det håp om en pp til da?☺️
Om el kommer før 8 juni så er det håp! :hilarious: Men tviler litt.. men mensen kom jo mye før så kanskje??
 
Om el kommer før 8 juni så er det håp! :hilarious: Men tviler litt.. men mensen kom jo mye før så kanskje??

Vil jo tro at eggløsningen også kommer før da! Kanskje noen kjerringråd kan funke, salvie-te eller noe?
 
Vil jo tro at eggløsningen også kommer før da! Kanskje noen kjerringråd kan funke, salvie-te eller noe?
Ja! Skal sjekke det ut! Lov å håpe at vi rekker en runde til :Heartpink
 
Heldigvis negativ test nå!! :hilarious: Og mensen kom jo mye tidligere, kanskje el kommer før også?Helst før 8 juni!:nailbiting:
Hva med å fryse sæden? :laughing025 :laughing025

Spøk til side, håper for deg!
 
Så kjipt at den ikkje satt ❤️ og ikkje overdriv salvieteen, det gjorde eg og blei superkvalm og spydde til slutt (drakk i 10 dagar trur eg), og eg spyr ALDRI. var vist vanlig bivirkning:bag: :hilarious:
 
14/
Så kjipt at den ikkje satt ❤️ og ikkje overdriv salvieteen, det gjorde eg og blei superkvalm og spydde til slutt (drakk i 10 dagar trur eg), og eg spyr ALDRI. var vist vanlig bivirkning:bag: :hilarious:
fysj da!!! :hilarious: Tror jeg skal være litt forsiktig ja!:woot: Super koselig å se strek inne på din dagbok i dag! Ble så glad:Heartred
 
Skikkelig rar mensen denne gangen. Blødde litt i 1,5 dag og så var det slutt! Spotter litt innimellom men veldig uvanlig til å være meg. Hele denne syklusen her har bare vært super rar :hilarious:
 
Og Vipps så var jeg her igjen da! :) Til alt hell så rakk vi akkurat EL denne mnd også til tross for at det var dårlig odds for det!
Fikk positiv el test i dag, og har SYKE el smerter. Aner ikke når el eventuelt kommer men regner med i morgen eller mandag. Aksjer er lagt inn i dag, så får vi se om vi rekker i morgen! :hilarious:

Og så gøy å se på alle oppdateringene her inne, jeg holder på å lese meg gjennom alt! :dummy:
 
Og Vipps så var jeg her igjen da! :) Til alt hell så rakk vi akkurat EL denne mnd også til tross for at det var dårlig odds for det!
Fikk positiv el test i dag, og har SYKE el smerter. Aner ikke når el eventuelt kommer men regner med i morgen eller mandag. Aksjer er lagt inn i dag, så får vi se om vi rekker i morgen! :hilarious:

Og så gøy å se på alle oppdateringene her inne, jeg holder på å lese meg gjennom alt! :dummy:
Oi oi kanskje det er GULLegget! :D
 
1 dpo
Er så sinnsykt øm i eggstokkene eller der nede :hilarious: har aldri hatt så syke el smerter før så håper det betyr at det var et skikkelig godt egg som slapp :shy::hilarious:
 
I tillegg mistenker jeg at jeg ikke hadde el forrige mnd. Siden jeg ikke hadde smerter eller ømme pupper etterpå. I tillegg fikk jeg jo mensen som var kjempe kort allerede 8-9 dpo. Jeg har 2 mnd i året hvor jeg ikke har el men en mellomblødning. Har nå denne mnd hatt syke smerter og de ømme puppene er allerede på plass!

Flere som har noen mnd i året hvor de ikke har el?
 
I tillegg mistenker jeg at jeg ikke hadde el forrige mnd. Siden jeg ikke hadde smerter eller ømme pupper etterpå. I tillegg fikk jeg jo mensen som var kjempe kort allerede 8-9 dpo. Jeg har 2 mnd i året hvor jeg ikke har el men en mellomblødning. Har nå denne mnd hatt syke smerter og de ømme puppene er allerede på plass!

Flere som har noen mnd i året hvor de ikke har el?
Bare etter abort..
 
Så gøy at dere fikk til en pp til! Satser på at det klaffer denne gangen ❤️
 
2 dpo
Er fortsatt super øm og støl der nede, kjempe rart! Håper det går over!
 
Back
Topp